掃呢頁CODE去手機

2024年5月29日 星期三

直播靈接觸丨邵音音分享靈異經歷:畀人強姦啲鬼幫我 #邵音音

邵音音:依家梗係冇人強姦啦,後生嗰時好多人想強姦我音音姐分享了一件充滿靈異色彩的驚險故事:「我嗰陣時靚,有人想要強姦我,啲砂煲罌罉就喺廚房飛去房入面扑 ...






邵音音:依家梗係冇人強姦啦,後生嗰時好多人想強姦我

音音姐分享了一件充滿靈異色彩的驚險故事:「我嗰陣時靚,有人想要強姦我,啲砂煲罌罉就喺廚房飛去房入面扑佢哋個頭,跟住佢哋返到屋企仲發燒。」由於思浩一度誤會音音姐被鬼強姦,音音姐及後幽默糾正:「我係畀人強姦,啲鬼幫我。依家梗係冇人強姦啦,後生嗰時好多人想強姦我。」

鄧師傅難得上節目,除了為觀眾及網民拆解各種離奇古怪的降頭,包括「飛頭降」、「飛針降」、「生降」、「死降」、「和合降」、「情降」、「迷魂降」及養「山精」吸血等不同蠱術,還帶來了相當罕見的「飛頭降」片段在節目播放。至於施降形式有藥、水、茶及食物等,落降者則需要準備被施降者的衣服、指甲、頭髮、相片或是住址等,視乎施降師傅的厲害程度。鄧師傅還教大家分辨如何知道一個人是否中了降:「如果眼白有一條黑線/藍線喺度,就係中咗降。」

梁思浩「食火」開運儀式事後感:啲火好大,但唔熱架

鄧師傅除了在節目中協助懷疑自己及爸爸中降、自稱自身經歷類似近日熱門新聞人物「何生何太一家」的吳小姐解答各樣疑問外,還即席為思浩進行「食火」開運儀式,意思即是用火將接受儀式者不好的氣場清走。鄧師傅先是與思浩面對面坐好,跟著點燃一堆蠟燭後,便向著點燃中的蠟燭施咒及唸經;之後鄧師傅大叫一聲,便將燒得相當旺盛的蠟燭火把直插思浩喉嚨深處;雖然師傅事前千叮萬囑思浩不要合上口,但思浩出於本能反應還是很快把口合上,令「開運」時間縮短之餘,亦令思浩成口蠟。思浩事後分享事後感:「好大火呀,師傅一路唸經,我見到啲火真係好大。真係有團氣由我喉嚨落晒全身,感覺好特別。我頭頭真心有啲驚,師傅好嘢,個火好大,但係唔熱架 。」

Jojo大學時期狂播《大悲咒》出事撞邪

Jojo則分享了一個別具「警世」意義的親身經歷:「我讀大學嗰時好鍾意《大悲咒》,咁我成日喺宿舍大聲咁播,播咗幾日就開始撞鬼,喺房見到有靈體行過。」思浩聞言正色道:「《地藏菩薩經》都唔可以亂播。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!