掃呢頁CODE去手機

2024年5月29日 星期三

呂爵安樂與妹妹小如豬拍片 月底開新戲忙到無時間圍讀 #Edan@MIRROR #呂爵安

呂爵安(Edan)今午出席磨砂品牌活動,仲分享E先生dreamgir嘅氣味,搞到爵屎們尖叫聲不絕。Edan接受訪問時,表示氣味確係會令人加分,但就唔會 ...




呂爵安(Edan)今午出席磨砂品牌活動,仲分享E先生dream gir嘅氣味,搞到爵屎們尖叫聲不絕。Edan接受訪問時,表示氣味確係會令人加分,但就唔會因氣味而愛上一個人,他又透露有噴香水習慣,仲話香噴噴都唔錯。「唔好再被佢哋話我唔香,因為我成日有臭嘢就整落Jer度,例如對住佢噴口氣,佢基本上係承受最多。」

Edan 日前接受Do姐訪問時,透露快將開新戲。他今日劇透自己嘅角色背景非現代,加上有不少內心戲兼有幾個年齡階段,所以十分有挑戰性,但由於近期忙於籌備拉闊音樂會,加上又要準備錄新歌,所以連圍讀嘅時間都冇。而為免再次劇透新歌,Edan 只肯以「好正」形容新歌。

另外,提到妹妹小如豬近期不時出Po分享靚相,是否有意做KOL,Edan 解釋小如豬之前抗拒出鏡是怕被認出。「但佢了解咗個事實就係改變唔到被認出,既然無得拒絕就接受啦。我係開心嘅,因為一直好多嘢想同佢玩,唱歌、跳舞、拍片,所以而家雖然口講話叫佢試,但內心係正,因為呢啲都係回憶。」

























小如豬近日分享泳裝照,小小露出纖腰,Edan即留言「太暴露」,他笑言怕對方「冷親」,又解釋最緊要小如豬開心同舒服。「除非有啲時候,有次佢去跳舞,我話佢件衫有啲透,問佢要唔要換另一件,我會俾建議佢,聽唔聽佢自己決定,最後喺我強烈建議下換咗,我係講咗好多次。」問到如果有品的邀請兄妹檔上陣,Edan即謂小如豬可能薪酬比自己更貴,又話可考慮自己做經理人。「爸爸可能都唔介意出鏡,但可能無人想睇,哈!(搵埋羅家英一齊)如果係都正。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!