掃呢頁CODE去手機

2024年5月29日 星期三

羅子溢新劇演得太奸出街俾人鬧 被問續集:可能我喺套劇已經死咗 #羅仲謙 #羅子溢

羅子溢今日(29日)現身電視城出席《金式森林》造型暨拜神,並在台上分享新角色主要是爭奪家產為主題。羅子溢接受《香港01》訪問表示:「今次我唔係局中人, ...




羅子溢今日(29日)現身電視城出席《金式森林》造型暨拜神,並在台上分享新角色主要是爭奪家產為主題。羅子溢接受《香港01》訪問表示:「今次我唔係局中人,係局外人,今次爭家產係本身我幫佢哋管理家產,但有機會嘅時候就有個貪念,係咪可以據為己有?」

講到新劇角色會否有感情線,他笑言:「就係銀紙,佢成日嘅對白就係咁,因為佢經歷咗情傷,原來個角色當你冇地位冇錢嘅時候,你連最鍾意嘅女人都會俾人搶走。」被問到有否看到老婆楊茜堯日前加入林峯與佘詩曼宣傳劇集《家族榮耀之繼承者》直播,間接看到他在劇集當中與另外一位女演員激吻的場面,一度嬲爆表示下令跪玻璃一事,他表示:「跪玻璃,我有睇到。(話會俾仔女睇段片段)佢講嘅啫,佢都唔會俾個仔女睇。」講到早前透露佘詩曼有可能與老婆楊茜堯拍攝續集,他表示:「咁多年好多都觀眾都想睇佢哋再一齊合作,呢個都係幫大家講嘅一個願望。」

至於兩夫妻同時要拍劇,是否會影響照顧小朋友,他坦言:「呢個都係一個問題,到時候可能要拜託啲老人家幫幫手,要安排佢哋衣食住行係最麻煩,未必可能到時冇我,可能我喺套劇已經死咗。」他透露在《家族榮耀之繼承者》演出奸角出街會俾人鬧,並表示:「我唔夠膽打開啲觀眾嘅留言,因為驚佘詩曼嘅Fans,我喺套戲又玩弄感情,變咗渣男,都有少少滿足。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!