掃呢頁CODE去手機

2024年6月5日 星期三

孔德賢做司儀忽肚痛 台上標冷汗險失禁:好在揸得緊同肌肉好實 #孔德賢

奧運之星孔德賢(Danny)今日(5/6)現身將軍澳電視城出席全城矚目體壇盛事《2024巴黎奧運盡在TVB》記者招待會。提到日前為無綫籌款節目擔任司儀 ...




奧運之星孔德賢(Danny)今日(5/6)現身將軍澳電視城出席全城矚目體壇盛事《2024 巴黎奧運 盡在TVB》記者招待會。提到日前為無綫籌款節目擔任司儀做直播期間忽然搞肚痛,令Danny陷入危機當中:「呢次真係吸取咗個教訓,當日我為咗做呢個節目,我係好急趕咁食咗碟飯,再加杯凍咖啡然後開工,嗰陣落到廠時都發覺個肚有啲唔舒服,嗰一刻係忍住忍住,而且開始標冷汗,我就問監製,個節目邊一個時段我有休息時間,佢話完俾我知後,時間一到我就即刻跑去廁所解決。」

被問到不擔心在台上大便失禁?Danny笑言:「其實又唔驚嘅,因為好在揸得好緊,同個肌肉好實,但喺台上係標晒冷汗,而且我係第一次塊面青晒。如果當時真係忍唔住爆咗出嚟,我好相信成為經典。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!