掃呢頁CODE去手機

2024年6月5日 星期三

洪助昇最難忘生日party開始十五分鐘就畀朋友灌醉 醒返已經完咗 #洪助昇

藝人洪助昇(Adien)、郭思(Suey)及黎峻(Kenneth)前日(3日)出席威士忌品牌旗艦店開幕活動。三人均表示跟朋友聚會時都會「㗳」番兩杯,而 ...




藝人洪助昇(Adien)、郭思(Suey)及黎峻(Kenneth)前日(3日)出席威士忌品牌旗艦店開幕活動。三人均表示跟朋友聚會時都會「㗳」番兩杯,而Kenneth則酒量較好,他自言酒量天生ok,人生最勁是飲兩支whisky,不過平常比較自律,會控制酒量,不過亦試過發生不少趣事:「有次飲多咗就拎住支唱K嘅咪,扮唐老鴨叫,哈哈。最失儀態嘅事就係飲醉咗,好型咁樣周圍撩人拗手瓜,但喺酒精影響嘅時候每次都會輸,酒醒嘅時候發現自己手腕好痛,之後仲要去睇跌打。」

Aiden則是跟朋友chill住飲,最多三、四杯,因為現在主要是跟朋友傾偈,不再像以往般「劈酒」,最難忘的醉酒經歷是早幾年的生日:「我個朋友每一年嘅目標都係一定要我飲醉,記得一年個party開始咗十五分鐘都冇,我就已經醉咗,醒番少少嘅時候個party已經去到尾聲,我嘅生日會完全冇任何印象,好似淨係經歷咗15分鐘就完咗,呢個係我覺得最難忘嘅飲醉酒嘅一次,好似搭咗時光機感。」

問到Suey有否遇過「被隊」,她謂難免有這些情況出現,自言最醒目或最方便的做法是提早服食解酒丸。她謂飲醉酒是釋放情緒的時候:「我試過一飲醉酒就喊,或者一飲醉酒就笑,好睇嗰期嘅狀況。所以最後我發覺我飲醉酒係有少少控制唔到我啲情緒,所以之後就好少再同啲唔熟嘅朋友飲酒。」Suey謂最近連續上了多個戲劇課堂,從中得好很大的啓發:「因為Keep住去上堂,即係keep住去學多啲唔同嘅嘢,同埋跟唔同老師嘅方法去睇演戲呢件事,我覺得好有趣,好鍾意喺呢個keep住喺學習嘅狀態,希望對自己將來、即係接到唔同劇本嘅時候更加得心應手,同埋更加有充足嘅準備。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!