掃呢頁CODE去手機

2024年7月7日 星期日

樂易玲解畫「忘本論」唔係同炎明熹講 矛頭轉向另外2位聲夢小花 #樂易玲 #炎明熹 #聲夢

TVB高層樂易玲(樂小姐)今日(7日)出席《天使綜合症慈善演唱會》,她接受傳媒訪問時表示今天有很多藝人來撐場,亦有關心何雁詩及鄭俊弘兒子的情況。樂小姐 ...




TVB高層樂易玲(樂小姐)今日(7日)出席《天使綜合症慈善演唱會》,她接受傳媒訪問時表示今天有很多藝人來撐場,亦有關心何雁詩及鄭俊弘兒子的情況。

樂小姐說到今年新年時,鄭俊弘他們去她家拜年時也有帶著兒子:「當時我已經見到,佢好精靈可愛同埋佢唔怕生寶,啊Fred好錫佢,成晚攬實佢。」樂小姐被問到會否經電視媒介上幫助這群人士,她說到其實香港也有很多特殊照顧的人士:「我哋TVB都做好多節目去畀多啲人去認識呢啲人,公司做咗好多,但我永遠覺得唔夠嘅,我哋會繼續做多啲囉。我都希望香港嘅市民或者香港政府啦畀多啲關注唔同程度嘅special list嘅人。」而TVB不少的藝人亦有不遺餘力的做義工幫助回饋社會。

至於被問到有關炎明熹(Gigi)最近被傳離巢的消息,她則指Gigi的合約還有很長時間:「我就唔知點解你哋咁多人對號入座話佢要走啦,唔續約啦,同事應該都繼續同佢傾緊合約嘅關係,佢仲有一段比較長嘅時間。我見每一個artist教每一堂教都會講同一番說話,我哋唔係淨係做artists,係做人啊應該點或者我哋做演員應該點啊,有啲咩榜樣畀啲觀眾啊,我唔相信佢係啲咁嘅人。」

而被問到上次「忘本論」是否指Gigi時,她表示其實是向其他人說:「我係同Yumi同Windy講㗎,佢哋細個,能夠提能夠教我盡量教。我哋公司所有嘅artist呢都會話畀人聽,做返個榜樣同埋永遠都要係朋友囉。」但上次Gigi活動沒有TVB記者前往採訪,樂小姐就表示是唱片公司幫她接的工作:「我諗要問返唱片嗰邊,我哋經理級唔洗跟呢個project。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!