掃呢頁CODE去手機

2024年7月7日 星期日

黎彼得爆許紹雄曾向羅莽「問候老母」險大打出手 高層出面勸交 #羅莽 #許紹雄

現年74歲的黎彼得(Peter哥)上個月在YouTube頻道推出節目單元「深入淺出香港粗口文化」,除了向觀眾表達香港粗口文化之外,更大爆當年許紹雄曾向 ...




現年74歲的黎彼得(Peter哥)上個月在YouTube頻道推出節目單元「深入淺出香港粗口文化」,除了向觀眾表達香港粗口文化之外,更大爆當年許紹雄曾向羅莽「問候老母」險打架一事,他說:「有個故事就係我嘅同事嚟嘅,因為老母呢兩個字而嗌交,呢一個主人翁就叫做歡喜哥(許紹雄),佢嗰次就同羅莽師傅嗌交,因為就係話老母。」他憶述羅莽對許紹雄說:「喂,你講咩都得,你就唔好問候我老母。」

黎彼得大讚許紹雄是喜劇演員

幸好雙方未有大打出手,黎彼得表示:「繼而就冇動武。如果動武,我諗我要去歌連臣角搵歡喜哥先啱,結果有兩個高層經過見到佢哋嗌交,就勸交,拆掂佢,大家都係同事。無謂都係一兩句說話,結果歡喜哥真係有風度,佢就同羅師傅道歉。」他轉述許紹雄向羅師傅的對話:「你話我問候你老母呀嘛!我以後就唔x你老母,OK!仲有一句我發誓以後都唔會再x你老母,咁就講咗三句,重要嘅嘢講咗三句。」他大讚許紹雄是喜劇演員,並表示:「有急才,好嘢,值得一讚!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!