掃呢頁CODE去手機

2024年7月7日 星期日

聲夢三小花為炎明熹風波開腔 詹天文:唔應該忘記初心做人嘅基本 #炎明熹 #聲夢 #詹天文

無綫(TVB)女團AfterClass成員姚焯菲(Chantel)、鍾柔美(Yumi)和詹天文(Windy)早前宣布開的《音樂出沒Let'splayt ...




無綫(TVB)女團After Class成員姚焯菲(Chantel) 、鍾柔美(Yumi)和詹天文(Windy)早前宣布開的《音樂出沒Let's play together》演唱會,不過卻沒有另一成員炎明熹(Gigi)的身影。

炎明熹早前被傳出因不續約而被公司雪藏,令到她的工作被抽起。詹天文指有留意到炎明熹在社交平台出post,她說:「每個人就算表面幾開心幾正面,但每一個人都會有唔開心時候,我覺得佢純粹想靠唱歌表達情緒,所以黑畫面我覺得因為係夜晚佢唔想show樣,大家唔好過份解讀諗得太多。」姚焯菲補充可能當時她想睡覺。

對於早前高層樂易玲的「忘本論」,詹天文說:「首先忘本係代表唔好忘記初心,忘本同忘記初心係有少少唔同,唔好因為有人講咗呢句說話,就代表係講緊Gigi一個人,因為唔應該忘記初心呢樣嘢係所有藝人,或者做人嘅基本都要記得,無論起點係點,我地都唔可以忘記一開始俾我哋感恩嘅人。我都相信佢係一個好懂得感恩嘅人,所以大家唔好諗太多。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!