掃呢頁CODE去手機

2024年7月8日 星期一

方力申狠批泳會體制唔透明:仲要話我抹黑佢喎 #方力申

方力申昨日(7日)出席《天使綜合症慈善演唱會》,為何雁詩及鄭俊弘兒子出一分力籌款,他指4月時何雁詩找他並希望他能做嘉賓,當時就得知她兒子患有罕有的「天 ...




方力申昨日(7日)出席《天使綜合症慈善演唱會》,為何雁詩及鄭俊弘兒子出一分力籌款,他指4月時何雁詩找他並希望他能做嘉賓,當時就得知她兒子患有罕有的「天使綜合症」亦感到震驚。

方力申昨日在社交平台提及到他所開辦的泳會,有一名學生比賽成績優異,但因為泳會級別問題而未能參加錦標賽,他在社交平台發長文表示不滿。方力申接受傳媒訪問時亦提及到此事,他表示此事由去年已經開始:「我哋個泳會有個小朋友達到游錦標賽嘅成績,但係基於我哋個泳會係總會入面嘅級別叫做「競賽屬會」,所以競賽屬會有條例係寫住嘅,就係話咩賽都游得,除咗錦標賽,因為錦標賽係會計分嘅。」方力申就覺得不公平,因為該小朋友游得很好,但因為這個體制而局限了該小朋友參加比賽的機會。

方力申亦提到自己想過很多個方法來解決問題,他說:「咁不如唔好計分啦畀佢游囉,甚至乎唔畀獎牌佢都得㗎。但係你冇理由作為一個總會,你唔係希望可以提攜啲人材㗎嘛,咁呢啲泳會唔得嘅時候點樣呢?咁佢哋有冇上一級嘅機制呢?有!但係唔透明嘅,即係佢話上一級要退會,跟住之後就你再申請,咁一年就可能得一次審核,咁就有機會啦。」但方力申就表示當等到這個晉升機會後,已經太晚了,方力申續說:「難啲囉,即係等人退會嘅難度。」他更以自己為例,說由中五開始已經沒有打桌球,但那個儲物櫃他仍然一直都有付款保留著,為的就是保留著那個有利的位置,借喻要等人退會是有多麼高的難度。

方力申批評泳會制度不透明,加上泳會回覆都一直只是解釋制度,並沒有直接解決怎樣才可以令該小朋友參加比賽,怎至扼殺小朋友的機會。方力申表示「除非佢轉去其他嘅會」:「咁即係你要呢34個會,包括我在內嘅競賽屬會即係唔洗搞訓練嘅啫。即係教小朋友游水就得,唔洗搞訓練,但係唔係應該每一個屬會都應該搞到多啲人游得叻,咁你先至會有多啲人才出嚟。」方力申說以前一直都知道這種屬會不能租康文署的線,但沒有想過連比賽都不能參加。

方力申訪問中亦提到總會的回覆讓他覺得總會指他生事端:「咁我就梗係嬲啦,話晒我都為港爭光不少,仲要為總會服務多年,即係你話我咁有心去想令到呢件事好啲,大家明眼人都知咩事嘅時候,你仲出口都仲要話我抹黑佢喎。」他對此事感到無奈及難忍。

方力申亦有透過中間人的幫忙去令事件受關注,希望利用輿論令總會著手去處理這件事,他表示總會應該沒想過這件事會引起社會的輿論,當時就不能輕視方力申的訴求。而該名小朋友下一次的比賽日子是11月,他希望可以在這數月內能處理,而最差的情況就會是該小朋友要「轉會」,他會安排小朋友轉到他朋友的泳會,以希望他能夠出賽,不要埋沒好成績。

方力申被問到這件事亦非一時三刻可以解決,他會否繼續去爭取,他堅定的表示會繼續爭取:「絕對會繼續爭取,唔單止我爭取啦,同埋其實有好多游泳界唔同嘅聲音或者唔同嘅建議都私訊我。」他表示有位熱心的議員有加入幫忙。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!