掃呢頁CODE去手機

2024年7月8日 星期一

何雁詩鄭俊弘引起大眾對天使病認知 以前覺得唔得嘅嘢一步步去做 #何雁詩 #鄭俊弘

何雁詩及鄭俊弘昨日(7日)舉辦了《天使綜合症慈善演唱會》,為患有「天使綜合症」的小朋友籌款,二人在演唱會後接受傳媒訪問表示完成演唱會後有很大的滿足感: ...




何雁詩及鄭俊弘昨日(7日)舉辦了《天使綜合症慈善演唱會》,為患有「天使綜合症」的小朋友籌款,二人在演唱會後接受傳媒訪問表示完成演唱會後有很大的滿足感:「因為我哋都沉默咗好幾個月㗎啦。」

鄭俊弘說到完成後滿足感很大,因為未辦成演唱會之前一直都很好徬徨:「唔知可以book邊度場地啊,歌手啊,音樂各方面啊,所以今日能夠完成呢件事,我個滿足感係好大。」何雁詩則覺得是奇跡:「因為只係靠我哋兩個人係冇可能完成到呢個演唱會啦,以前好多我哋覺得唔得嘅嘢,可能一步一步咁去做到。」她表示希望之後可以逐步去解決。

二人被問到有沒有帶兒子來演唱會,鄭俊弘即表示有:「佢尋日都嚟咗嘅,佢嚟彈下琴又打下鼓,咁今日sound check我哋都帶咗佢嚟嘅,但佢4點幾就返咗屋企。」何雁詩就開心表示兒子都有「工作證」:「因為帶佢嚟除咗想畀佢玩下啲樂器之外,好想佢可以見下啲歌手朋友,一嚟佢哋上台講返啲天使綜合症,希望佢哋meet下一個有呢啲咁嘅症嘅小朋友,同埋等佢哋認識多啲呢,靠佢哋去影響其他人,比淨係我哋兩個講有用囉。」

何雁詩被問到一開場已經感動到想哭,但仍然努力忍下來,整個演唱會那一部分最感動時,鄭俊弘則代她回答:「成個演講會都好感動!」何雁詩就補充在綵排時已經想哭,因為做這件事就是為了兒子。

二人被問到回家後會否向兒子表示這個演唱會因他而起,何雁詩就笑指:「如果佢明就發達囉!」鄭俊弘則說「會嘅」:「第時呢條片我哋都會畀佢睇返,可能喺呢件事上面,我哋都會眕下啊仔睇唔睇到,暫時係未睇到,佢仲未知道。」至於被問到將來會否減少工作而抽多一點時間陪兒子,鄭俊弘說:「咁又唔會喎,我覺得要更加努力工作。」何雁詩就表示:「以前我哋可能以為一日得10個鐘12個鐘,但係依家發現好多嘢可以迫到出嚟,同埋我哋兩個好幸運係唔係返緊一個9至5嘅工作,我哋大家時間可以傾吓即係互補。」

而在教育方面,他們都表示會嘗試不同的方法,鄭俊弘說:「同埋管教,佢就算聽唔明都好,我都會喺佢耳邊講啲道理。」更說會繼續給他聽音樂:「佢好鐘意音樂,我日日就畀音樂佢聽。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!