掃呢頁CODE去手機

2024年7月8日 星期一

肥媽送孫去外國讀書被質疑唔愛國 講埋毛澤東激動還擊卻用錯例子 #肥媽

肥媽近日赴英參加孫仔畢業禮,她心情大靚說:「微笑的眼睛,才能看見美麗的風景。簡單的心境,才能擁有快樂的心情。」不過有網民就批評她「口裡說不,身體卻很誠 ...






肥媽近日赴英參加孫仔畢業禮,她心情大靚說:「微笑的眼睛,才能看見美麗的風景。簡單的心境,才能擁有快樂的心情。」不過有網民就批評她「口裡說不,身體卻很誠實」,指她口口聲聲說愛中國,兒孫卻越洋留學。肥媽日前趁化妝空檔就開直播反駁,她說:「佢喺英國畢業,你唔通唔去咩?好坦白講,我哋國內幾多人喺外國讀書,學者(海)無涯,你梗係學人啲嘢返嚟做好嘢你估我唔想佢入清華(清華大學)?入唔到咋嘛,你估我唔想佢入北大(北京大學)咩?講真入唔到呀!」

她又表示,孫仔雖然在英國讀書,但有意之後去中國發展,兒子甚至想送肥媽的其他孫去廣州讀國際學校,她說:「我啲孫已經同我講,阿嫲,我哋返嚟去北京定係上海,定留喺廣東好呢?我就話要睇你讀乜嘢,如果讀航天,而家我哋香港好多學校已經同上面有接軌,畀後生上去學,其實愈早上去就愈好。我啲孫出世早,Sean(肥媽兒子)啲仔出世,阿Sean本來想搬返嚟,佢話廣州有幾間國際學校,係同英國同一個課程。佢喺英國讀,直情想搬返嚟廣州,由廣州讀航天科技一路學上去。我問佢點解要去大陸讀(航天科技),佢話而家全世界最犀利嘅航天科技唔係喺中國咩?我仲要畀人窒呀!」她指因此自己今次回港有任務在身,就是幫兒孫打探國內留學的資訊。

對於身為中國人卻去外國讀書,是否對國家不敬,肥媽就更激動還擊,她說:「你都黐線㗎!我哋國家就係因為去外國讀書,你講吖!鄧小平、周恩來、毛澤東,邊個唔係喺外國讀書架?學人啲嘢返嚟自己好吖嘛,而家人哋外國啲人夠嚟學我哋咯!學海無涯吖嘛,唔識中文呀你哋?」翻查資料,鄧小平的確曾去法國讀書,周恩來更先後於日本、法國、德國、英國等地短暫留學,不過毛澤東則未有出國求學。有人問,為何子孫不去與中國友好的國家,如俄羅斯讀書,肥媽就表示,中俄關係近年才友好,幾十年前怎知好不好,又說:「學術界冇分好唔好,點知佢咁衰啫!總之你去學人哋啲好嘢,我哋係去讀書,唔係去交友。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!