掃呢頁CODE去手機

2024年7月30日 星期二

巴黎奧運:張家朗:金牌送給父親做生日禮物 #奧運 #張家朗

(余樂詩攝)【記者余樂詩巴黎直擊】奪得奧運金牌後,張家朗接受訪問,他表示:「家人有來巴黎,但一直沒有見面,今次贏得金牌,總算沒有『丟佢假』,當生日禮物 ...




(余樂詩攝)


【記者余樂詩巴黎直擊】奪得奧運金牌後,張家朗接受訪問,他表示:「家人有來巴黎,但一直沒有見面,今次贏得金牌,總算沒有『丟佢假』,當生日禮物送畀父親,因為父親7月生日。」


兩屆奧運都奪金,張家朗表示有不同感受:「同上次分別是,上次是第一次,唔敢相信,今次更加不敢相信。」佢又話:「教練是法國人,可以在主場攞金牌,意義非常重大,其實佢都好辛苦,要安排所有事,要照顧我哋,而我係一個好煩嘅運動員,所以好多謝佢。」


對於裁判3次判決,如何面對,張家朗稱:「秘訣是唔好放棄,要堅持,就算遇到幾多挫折都好,都要記住自己為咩開始,可能有不如意事,都要去堅持落去。」


對於被裁判多次推翻得分,張家朗指出:「每個運動員都覺得分數係自己嘅,我咁諗,對方都一樣,不過教練提醒我,就算裁判判決對我不利,都唔好再諗太多,要專注下一劍。」


問到兩屆奧運金牌,邊塊金牌更重要,張家朗表示:「兩塊金牌同樣重要,因為運動員生涯短暫,贏當然好,輸都係一種經驗,之後好難會有咁緊張嘅事。」


對於今次再奪金,對香港運動員嘅意義,張家朗表示:「我哋可以證明,就算香港係一個好細嘅地方,一樣可以做到好多唔同嘅嘢,只要相信自己,唔會因為自己係小地方,就放棄堅持。」


張家朗又多謝香港市民,捱夜睇比賽,聽日仲要返工都要支持香港運動員,幸好冇辜負大家嘅期望。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!