掃呢頁CODE去手機

2024年7月30日 星期二

方力申:方力申主持奧運表現專業 獲網民激讚 #奧運 #方力申

2024巴黎奧運進入第3天,無綫派出方力申、莊琬晴、何振然及陳銘泰負責走訪各大比賽場館,與一眾運動員作賽後專訪。撲得港隊「奧運第一金」江旻憓專訪的何振 ...






2024巴黎奧運進入第3天,無綫派出方力申、莊琬晴、何振然及陳銘泰負責走訪各大比賽場館,與一眾運動員作賽後專訪。撲得港隊「奧運第一金」江旻憓專訪的何振然贏得外界好評後,昨日劍擊運動員何瑋桁於重劍比賽32強止步,莊琬晴及陳銘泰第一時間貼身直擊其賽後感,並與身處香港、同樣是港隊劍擊隊的連翊希(Coco)隔空連線。


Coco一接通連線,即以甜美的笑容及聲音恭喜何瑋桁,並安慰對方不要遺憾:「我見到你開頭領先咁多,我好為你驕傲呀,我知道你咁多年同佢打咗咁多次,佢係食住你。」之後何瑋桁禁不住自責落淚:「我自己都知道我嘅對手我係唔夠打嘅,我真係好想贏,Sorry!」莊琬晴見狀即輕他,Coco則大叫:「要硬淨呀!」、「你今日好叻呀!」互動相當感人。


身為跳遠運動員的陳銘泰更身同感:「行到奧運呢一步都知經歷咗好多好多。我知道喺劍擊界,會講女子重劍、男子花劍,你已經成為今年男子重劍第一人,都為你嘅隊友創造咗一個歷史!」 及後Coco更數度哽咽落淚:「頭先我見到呢個真情流露嘅訪問,我自己都好感動,因為何瑋桁攞咗亞運會銅牌、亞洲錦標賽金牌,已經係破晒紀錄,創造晒男子重劍嘅歷史,但佢依然不卑不亢。」


另外,方力申則在游泳場館直擊中國國家隊泳手張雨霏在女子100米蝶泳決賽後摘銅,他問對方是否滿意自己的表現時,獲張雨霏回應:「說實話按整體成績來算,我不是很滿意,但是能夠站上領獎台,而且在前50米我表現出不凡的實力,拿奧運金牌是天時地利人和缺一不可的事情,可能我今次差一點運氣吧,我覺得現在的結果也不錯。對了,今天上午香港拿到首金了?祝賀香港!」對於無綫奧運主持們的整體表現,獲網民直指專業程度更勝從前:「唔係一味用靚仔靚女吸引人,奧運真係要搵Pro嘅主持。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!