掃呢頁CODE去手機

2024年7月30日 星期二

專訪|新女團VIVA揭霍汶希Mani嚴厲一面 睇演唱會一件事即場被鬧 #霍汶希

Twins師妹英皇娛樂新女團「VIVA」今年五月正式出道,四名成員分別為:姜咏鑫(Ada)、李晞彤(Carina)、馬思惠(Macy)及張鈊貽(Val ...




Twins師妹英皇娛樂新女團「VIVA」今年五月正式出道,四名成員分別為:姜咏鑫(Ada)、李晞彤(Carina)、馬思惠(Macy)及張鈊貽(ValC)較早前由金牌經理人霍汶希(Mani)親自帶到電台接受訪問,以及宣傳第一首派台歌曲《Topic Killa》。VIVA最近接受《香港01》 訪問分享第一次公開演出蝦碌故事,宣傳第二首派台作品《DTR》,以及與Mani初見面的趣事。Carina憶述與Mani初見面:「佢嗰陣時話我條腰同腳都比較粗。Mani眼中個體重磅淨係一個工具,佢隻法眼先係一個體重磅。」

第二首派台作品

講到最近已經推出的第二首派台歌《DTR》,Carina分享:「我哋第一首歌《Topic Killa》其實就係好sweet,好嬌滴滴嘅女仔去追求呆滯嘅男仔嘅情況,呢一首新歌就係調返轉嘅劇情,主要係講確定關係,呢一首新歌嘅風格就係比較霸氣同主動。」至於新歌創作方面,ValC也有參與Rap的部份,她表示:「上一首歌Rap嘅部份嘅歌詞唔係我填,其實呢兩首歌都係同時間收到,呢一首新歌反而有發揮嘅空間,我自己填埋會有個歸屬感多啲,同埋個人化啲。」

至於有否留意首支派台作品《Topic Killa》歌迷們的評價和網絡留言,Carina表示:「始終我哋四個都係新人,我哋都要聽多啲睇多啲唔同嘅意見,咁先知道咩叫好或者唔好,睇到啲評論再去鞭策自己的不足。」ValC指出最深刻的留言:「嗰四個女仔嘅風格都唔係好襯《Topic Killa》呢首歌,其實我哋本身聽到同埋收到《Topic Killa》嘅時候,我哋其實都係咁樣諗,唔係好襯呢一個Sweet嘅風格,但其實我哋去完韓國拍完個MV同埋學埋舞步,反而唔會覺得我哋唔襯呢首歌,直至有人講返先覺得係喎!」

有信心爭奪新人獎?

談及是否有信心爭奪新人獎,VIVA異口同聲表示:「我哋會繼續努力!」她們指從未參加過頒獎典禮,不過以前都有收看。ValC說:「唔好話攞唔攞獎,始終都係出道咗一兩個月時間,首先想多啲人認識。」至於現時Lolly Talk與COLLAR人氣相當強勁,VIVA如何突出自己,ValC表示:「我諗我哋都係仲摸索緊我哋嘅主打風格,有冇兩首歌嘅感覺都唔同,想搵啲歌展現到我哋四個人各自嘅魅力,現在我哋容易啲畀人記得嘅就係人數比較少,同埋我哋都希望可以表演多啲,搵一個我哋鍾意嘅風格。」

VIVA與Mani初見面的趣事

一提起金牌經理人霍汶希(Mani)的名字,Carina隨即表示當初簽約Mani亦有在現場,她說:「其實可以話一入公司去傾個人發展方向,或者想組女團,Mani都係好認真,佢又好堅定又好霸氣,佢好堅定!」她指第一次與Mani見面的時候,對方透露:「我係想搵一啲好有火嘅人,嗰時我係迷惘咗兩年嘅人,我望住佢即刻眼濕濕,我係好想要呢個機會,好幸運當時遇到Mani。」講到Mani是一個很直接的人,她直言:「Mani話唔得喎!你咁肥做到女團?其實我又唔覺得嗰陣時好肥,佢嗰陣時話我條腰同腳都比較粗。Mani眼中個體重磅淨係一個工具,佢隻法眼先係一個體重磅。」

談到公司會否有體重限制,她們異口同聲表示:「Mani直接攞個體重磅出嚟,好似身體檢查。」Ada則分享與Mani初見面,並非與Carina一起約見,透露是獨自前往公司約見對方:「我知道要去見一個大人物,因為知道佢係容祖兒同埋Twins嘅金牌經理人,所以有少少壓力,同埋我自己一個人去見佢,變得會更加緊張,嗰陣時坐喺辦公室等緊Mani過嚟,第一眼見到佢就係好霸氣,好有壓迫感嘅感覺,仲有佢搽咗紅唇膏,感覺佢係一個女強人,面對面都係唔係好感講嘢。」她表示與Mani聊天最印象深刻的話題是有關箍牙方面的問題,她說:「佢叫我箍牙,我知道呢樣嘢都困擾咗我好耐,其實爸爸媽媽一早就叫我去箍牙。」

ValC憶述與Mani最有趣的互動時刻是有一次去看張敬軒演唱會後台與對方碰面,她表示:「我嗰陣時買完嘢攞住個白色膠袋坐喺VIP嘅位置度睇演唱會,之後去到後台遇到Mani,佢就見到我拎住白色嘅袋,就問我點解,佢就問我平時會唔會拎住個白色膠袋去行路。之後我就掉咗個白色膠袋,裏面個麵包同埋寶礦力我都掉咗。」她指直接被霍汶希鬧:「你啱啱去完街市買餸!」

Macy透露當年簽約是18歲的階段,與Mani初次見面的時間是若干年前,她說:「嗰陣時放暑假先可以染頭髮,我染咗一個橙色嘅頭髮,嗰陣時我又鍾意比較深色嘅唇膏,所以嚇親佢。」她指Mani向她表示染頭髮需要向公司申報,並繼續說:「你細路女唔好塗啲咁深色嘅唇膏(深啡色)嗰陣時好叛逆,有少少似巫婆。我覺得Mani講得係啱,嗰陣時唔係好適合自己,做咗呢一項唔係你鍾意啲乜嘢嘢,就一定適合你。」至於公司會否下禁愛令,她們異口同聲:「咁又冇,完全冇呢樣嘢!」

VIVA望做Twins接班人?

講到外界認為英皇娛樂有新女團「VIVA」有望打造「Twins 2.0」,她們引用Mani曾經說過的話:「佢以前有講過任何做Artist嘅隨時要準備好,好似以前Twins隨時打側手返就要打側手返,佢就係叫我哋隨時Ready好!」Carina指Mani非常重視「團魂」,並表示:「每個人都有不足嘅地方,要包容隊友。」ValC受到Mani的教誨獲益良多,她謹記這一番說話:「去到邊都係舞台,都係展現自己嘅機會,做個訪問起身跳舞都要跳到。」Ada談及與隊員有磨擦是很正常的事情,並笑言:「呢一個係相處之道,唔係淨係套用喺我哋四個人身上。」

澳門第一次公開演出蝦碌故事

被問到第一次在澳門水上樂園公開演出,ValC表示:「呢個演出好特別,係我哋第一次見真正嘅觀眾,同埋第一次公開演出,第一次四面台,第一次去澳門,好多嘅第一次集中係一齊,我最難忘係學識踩台,現在我要帶耳咪去踩台會更加唔放鬆。」她指真正在舞台表演時已經克服緊張,並表示:「聽到觀眾嘅聲。」Ada笑言未開始面對觀眾已經很緊張,她表示:「《全民造星IV》事隔兩年再面對觀眾唔知係點,所以好多顧慮。觀眾第一次見到VIVA可能未必認識我哋,未必聽過我哋嘅新歌,當時畀我嘅情景係好窩心,就算唔認識我哋都會同我哋打招呼,都好歡迎睇到我哋嘅表演。」

這次表演結束,是否會加強鞭策自己的表現,Carina直言:「對我嚟講第一次演出,其實之前去《全民造星IV》都係電視錄影,今次見到一啲活生生嘅人,以前嘅觀眾或者公開活動都係疫情戴口罩,完全望唔到佢哋個樣。但係今次好神奇望到觀眾嘅樣,仲要睇得咁清楚,所以要更加做好嘅表演,觀眾俾心心,我反而就好專注同佢哋互動,唔記得咗自己準備要入歌,有呢啲蝦碌嘅情況,自己都偏緊張。」Macy說能夠在四面台演出已經是很幸運的事情:「第一次上呢個舞台就係四面台,對我哋嚟講係好大嘅挑戰,之前排好好多嘅動作,要去到現場嘅時候有好多變動,個舞台好複雜,變咗唔止係四面台,當刻係處理唔到。」她指這次演出絕對有美中不足的地方,更直言非常遺憾。

Makeup :

Cyrus Lee Makeup Team

Irene Hung

Davina Cheung

Hair :

Ritz Lam Jeremy Wong

Kelvin Liu Taka Chung

Hiro Chow @myos_hair

Stylist:

Constance Lee

Peli Lam

@Constyle

Stylist assistant:

Kary Leung @Contyle

Venue:Studio Meta


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!