掃呢頁CODE去手機

2024年7月30日 星期二

TVB奧運主持收工後竟要坐大宅門外開餐 親解因一事不能帶牛入屋 #TVB #奧運

近期全城奧運熱,多個電視台都有自己的奧運主持班底,而其中一位TVB奧運主持,日前就在社交平台自爆,家中不能有牛肉,收工後都只能坐在門外食牛柳,她便是陳 ...




近期全城奧運熱,多個電視台都有自己的奧運主持班底,而其中一位TVB奧運主持,日前就在社交平台自爆,家中不能有牛肉,收工後都只能坐在門外食牛柳,她便是陳懿德(德德)。

德德憑住討好率真、又沒有包袱的主持風格,近年工作不斷,繼《通靈之王2》、《亞洲超星團》、《福祿壽訓練學院》後,她近日亦有做奧運直播主持。德德與家人居住的豪宅過往不時上報,因為她不時宴請同事去家中開Party,而日前她做完奧運直播後竟未能馬上入屋休息,要在家門開餐。她貼上一條在家門外自拍的片段,指:「話說我有一樣嘢食係超鍾意食,但我屋企唔食得,所以我喺屋企門口都要食。」

接著德德向鏡頭展示一盒外賣牛柳,她說:「超正!我而家坐喺屋企門口就係為咗食呢碟牛柳,因為我屋企係唔入得牛㗎。」《01娛樂》向德德查詢原因,她解釋:「我父母信觀音就變咗唔可以帶牛入屋🤣所以我只可以喺屋企門口食牛」更表示:「有生之年我都未見過屋企入面出現牛肉。」

德德說自己小時候屋企已不會食牛,但幾歲時阿姨帶她去食牛,之後她慢慢愛上了,笑指:「可能好搞笑地因為屋企唔可以食 就令我更加鍾意食😂😂」她說父母雖然唔食牛,但從來冇禁止自己食牛,所以她與朋友出去食飯都會叫牛肉食,只不過一家人食飯時,她就會遷就家人,食少餐牛。

其實德德食唔食牛都得,就算在家裡打邊爐都不必食牛,不過今次為何想食到就算坐在門外都要食牛呢,她解釋:「因為最近為咗奧運同港姐,都希望keep番個狀態好啲,所以最近都少食Carbs,但因為連續三日開奧運,就要好好獎勵吓自己食牛🤣」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!