掃呢頁CODE去手機

2024年9月14日 星期六

香港小姐2024 |莊子璇「豬膽鼻」消失屢傳整容 坦承純天然靠化妝 #整容 #莊子璇

2023港姐冠軍莊子璇(Hilary)今(14日)為被抽中的幸運候選佳麗試戴后冠,最終由8號盧凱怡(Kerry)獲得這個機會。而即將缷任的Hilary ...




2023港姐冠軍莊子璇(Hilary)今(14日)為被抽中的幸運候選佳麗試戴后冠,最終由8號盧凱怡(Kerry)獲得這個機會。而即將缷任的Hilary在接受《香港01》訪問時都表示期待新一屆港姐誕生,同時回應屢傳整容傳聞。

身穿露肩白色長裙的Hilary相當漂亮,整個人散發着仙氣氣質,而在受訪時講到即將卸任心情,她就表示好期待新一屆港姐誕生,還表示今年的候選佳麗質素好好。作為師姐的她,問到有否分享貼士給師妹,她就表示:「決賽要打敗自己心魔先可以正式企上台俾觀眾睇。」心理壓力絕對是最大的壓力。

Hilary當晚除了會為新一屆港姐加冕之外,她還是主持人之一,問到做直播主持緊不緊張,準備好功課未時,她就揚言:「我覺得比起台慶嗰陣時稍為冇咁緊張。因為台慶我就係人生第一份工作(主持),係好緊張,即係你已經打大佬咁之後就會覺得個Level 好似低啲。(驚唔驚發台瘟?)我好驚其實,我每一次上台都會震,好驚自己做嘢,我覺得驚係冇用,驚更加會令個腦空白一片。」而她亦表示陳貝兒、麥美恩都有幫助她,令她吸收好多。

另外,提到她參與的第一部劇集《金式森林》日前已殺青,問到怕不怕劇集播出後因自己演技問題而引來負評,她就看得很開:「第一部我會對自己稍為寬鬆少少,始終我成個拍劇過程都係學緊嘢,我覺得最緊要錯唔緊要,下次改就得㗎。(驚唔驚近年因傳出樣貌有變化,大家集中講你嘅樣呢?)都驚嘅!其實我覺得大家做呢一行幕前都要檢討自己,唔單止係做嘢方面,樣貌都要慢慢進化,慢慢自己點樣識得化妝越嚟越靚,咩頭(髮型)先襯你,要經常對鏡睇吓。(被傳整容會唔會唔開心?)一開始會,有啲介意。後尾我覺得係一個好事,代表大家覺得靚咗,(你有冇整容?)梗係冇(全靠化妝?)因為我覺得每一個人適合嘅妝真係唔同,我覺得我自己唔係適合啲好濃嘅妝,原來淡妝真係會成個人唔同樣。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!