掃呢頁CODE去手機

2024年9月14日 星期六

香港小姐2024|吳芷靖想留港發展 陳甜甜:TVB唔畀我工資都願意 #TVB

《2024香港小姐競選》決賽將在明晚(15日)舉行,今日(14日)一眾候選佳麗出席試戴后冠活動,大家都愈戰愈勇,期待明晚決賽。而大熱門9號陳甜甜(Ro ...




《2024香港小姐競選》決賽將在明晚(15日)舉行,今日(14日)一眾候選佳麗出席試戴后冠活動,大家都愈戰愈勇,期待明晚決賽。而大熱門9號陳甜甜(Rose)及10號吳芷靖(Clary)在接受《香港01》訪問時就表示最害怕問答環節,因為擔心廣東話的表達。

歷經多月的訓練之後,明晚終於迎來決賽,問到現時心情如何時,Clary就表示:「開始感覺到少少壓力同緊張,特別係見完評判之後,特別有決賽嘅感覺,覺得自己要加把力去努力。」而在旁的Rose就表示:「我覺得依家都好放鬆,唔緊張。」

決賽日是以直播形式舉行,問到怕不怕「發台瘟」時,Clary就表示最擔心是問答環節:「會有啲擔心自己廣東話嘅表達,有時會表達唔到自己嘅諗法或者一時之間講唔出,都會特別擔心呢個問答嘅環節。」Rose都表示很怕這個環節:「但我覺得無論發生咩事都要保持笑。(家人嚟到現場睇比賽會唔會有壓力?)我冇呀,因為覺得依家入咗15強都覺得自己好幸運,我其實係一個幾容易滿足嘅人。」

Rose一直以來被視為大熱門,而Clary日前亦被網民投票選為「我最喜愛佳麗」之一,令她信心大增。問到比賽無論有否奪獎,會想留港發展還是有其他計劃?Clary就表明:「我覺得要睇TVB會唔會畀到機會我哋,有冇工作可以畀到我哋,如果係有嘅話當然會留低,我依家屋企人都喺香港,所以都會留喺香港。」而Rose更不介意人工問題:「如果TVB願意畀我機會,我當然願意喺TVB發展。我覺得自己比較有觀眾緣,希望留TVB發展。(人工低喎?)唔介意,其實唔畀我工資做都願意,因為我覺得機會最重要。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!