掃呢頁CODE去手機

2024年9月14日 星期六

蕭正楠:曹永廉蕭正楠開騷 馬國明𢱑撈做嘉賓 #曹永廉 #蕭正楠 #馬國明

無綫藝人曹永廉、蕭正楠向來感情甚好,「兩兄弟」曾於2017年在香港開演唱會,之後更「添食」到美國、新加坡及雲頂開騷,但後來因疫情關係才少了演出機會。雖 ...






無綫藝人曹永廉、蕭正楠向來感情甚好,「兩兄弟」曾於2017年在香港開演唱會,之後更「添食」到美國、新加坡及雲頂開騷,但後來因疫情關係才少了演出機會。雖然二人剛剛分別為新劇《刑偵12》及《巨塔之后》拍攝完畢,但隨即亦已為「新任務」作準備,他們已定於10月25日在佛山舉行演唱會,今次更找來視帝馬國明做嘉賓一齊玩,阿廉接受東網獨家訪問時謂:「之前我哋喺佛山開工,一齊食嘢嗰陣傾開,即刻同馬明講叫佢幫手做嘉賓,佢又一口應承喎,咁咪一齊玩囉!日前我哋都影咗海報相,依家等海報出咗先,返到香港再到阿蕭夾吓啲嘢。」


日前他們於布拉格拍攝《巨》劇時,更於當地拍了一條有關演唱會的搞笑片,片中最初阿廉謂:「我哋啱啱喺布拉格拍戲,又知道馬明喺度,咁諗住問吓佢演唱會嗰度佢制唔制。」跟住阿蕭答:「死未必肯制㗎喎!問人嘅時候有誠意啲喎!」阿廉謂:「即管試吓」


之後鏡頭一轉,二人就去到馬明所住的酒店,上到樓層,已見馬國明坐在樓梯口耷晒頭,當時馬國明手上更拿着一隻「爛蕉」,他謂:「我煞科嘞!煞科即係畢業,都唔知點算,你知我有老竇老母,有老婆仲有兩隻貓,咁真係吔爛蕉!」阿蕭即「做戲」說:「咁呀!見你份人平時冇乜點,我哋10月25號喺佛山開個演唱會,搵你做嘉賓囉!」阿廉即謂:「佢咁慘!幫吓佢啦」馬明交戲謂:「係咪真㗎!好呀!好呀!」阿蕭又抵死謂:「你唱好啲喎!我哋要求好高㗎!」馬國明謂:「知道!知道!多謝兩位大佬!」三人對白令不少網民笑翻。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!