掃呢頁CODE去手機

2024年9月19日 星期四

佘詩曼聞吳謹言結婚唔感驚訝 爆已知他們關係密切:正式拍拖唔知 #佘詩曼 #吳謹言

視后佘詩曼(阿佘)聯同內地男星陳坤今(19日)一起出席品牌活動,吸引不少民眾圍觀,人氣相當之高。而在接受訪問時,她就表示自己會適可而止買珠寶,對自己工 ...




視后佘詩曼(阿佘)聯同內地男星陳坤今(19日)一起出席品牌活動,吸引不少民眾圍觀,人氣相當之高。而在接受訪問時,她就表示自己會適可而止買珠寶,對自己工作上一種鼓勵,更揚言不戴戒指整個人會感到不自在,更瘋狂到在機場買戒指佩戴,令到自己舒服許多。

身穿露肩長裙的阿佘氣質滿滿,相當漂亮。當問到私下是不是存有很多珠寶時,她就笑言:「咁真係冇數過嘅,其實女仔貪靚,見到靚嘅真係忍唔到有時,但係我會適可而止,分配自己嘅收入買少少嘢去獎勵自己,咁辛苦做嘢。(鍾意邊類型?)全部,如果真係揀一樣我會揀戒指,我唔帶戒指出街我成身唔聚財,我試過唔記得帶戒指出街太匆忙,跟住我喺機場買咗隻戒指,唔知點解好辛苦,戴咗之後舒服晒成個人。(平時出門一定要戴戒指?)一定要戴。(戒指會唔會等人送開心啲呢?)戒指好難送都唔知咩size。(送得俾你應該會知嘅)依家暫時我自己都足夠,十隻手指都有。」

而續問到認不認識內地男星陳坤時,她就揚言:「見過喺公眾場合,但冇合作過。(將來有機會期待合作?)當然,所有未合作過都好希望可以有新嘅火花。(對佢形象點呢?)好Man。」而陳坤活動後就火速離開,未有接受媒體訪問。

當提到她日前擔任好朋友林峯演唱會嘉賓,完成演出後是不是整個人放鬆許多,她二話不說:「鬆晒!緊張咗成個月,手都震埋唔止,成身都震晒。(阿峯話你揀歌揀咗好耐?)因為我唔想唱,我唔想唱獨唱,合唱應承咗,其實揀歌揀咗一個禮拜,其實想拖到最後都唔想唱,所以終於都揀咗一隻我自己鍾意嘅歌。(點解唔唱自己歌?)其實演唱會嘉賓我覺得要唱啲大家有共鳴嘅,我自己嗰啲歌可能唔係咁多人聽過,我驚冇氣氛。」

另外,提到曾與她合作拍攝劇集《延禧攻略》的吳謹言在無預警下宣布結婚,問到有沒有感到驚訝呢?她就表示:「冇驚訝,戥佢哋開心。其實知道佢哋一路都friend嘅,正式開始拍拖我唔知幾時,其實由朋友開始佢哋一路好好到結婚,係一個好穩定嘅關係同埋開心先會結婚,所以好恭喜佢。(同洪堯合作過,覺得佢為人點?)佢好認真嘅工作,同埋好照顧片場所有人。」而她亦已第一時間在微博為他們送上祝福。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!