掃呢頁CODE去手機

2024年9月19日 星期四

楊冪:楊冪佳節唔陪個女 劉丹爆劉愷威中秋回港陪小糯米隊月餅 #劉丹 #劉愷威 #小糯米 #楊冪 #劉愷威

楊冪與劉愷威小糯米一直在香港生活,爺爺劉丹有孫萬事足,他昨日(17日)《愛.回家之開心速遞》中秋活動時,透露兒子劉愷威最近在香港,一家人會吃飯過節,同 ...






楊冪與劉愷威小糯米一直在香港生活,爺爺劉丹有孫萬事足,他昨日(17日)《愛.回家之開心速遞》中秋活動時,透露兒子劉愷威最近在香港,一家人會吃飯過節,同時表示孫女小糯米很喜歡吃月餅,但幸好有嫲嫲控制食量。


雖然中秋佳節丹爺要開工,但仍能來得及趕回家吃晚飯度佳節,他表示:「要開工,由朝到晚飯前,總之趕得切返屋企過節。(點同屋企人慶祝呢?)都係例牌喺屋企食啲應節嘅嘢,碌柚、棱角,但棱角好難買到。(有冇話有咩習俗?)我唔知,人哋過節食呢幾樣嘢我就食呢幾樣嘢。(劉愷威有冇喺香港一齊做節?)喺香港,(最近都喺香港?)係呀!所以我哋都係一家人一齊食餐飯。」暗示楊冪冇影。


中秋佳節除了一家人吃飯外,當然少不了吃月餅,他亦透露孫女小糥米很喜歡吃:「好在我老婆喺度控制住,如果唔係我諗屋企多多月餅都唔夠消耗,個個都鍾意食。(孫女鍾意食傳統還是冰皮比較新穎啲嘅月餅?)佢冇咩邊樣嘢鍾意食,佢總之有新鮮嘅月餅拎出嚟,佢就少少試吓,好食就食多舊,所以佢阿嫲控制住佢,唔好俾佢食咁多。」看起來小糯米都是吃貨。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!