掃呢頁CODE去手機

2024年9月19日 星期四

微辣前成員見面會$980貴過天后開騷 自比古天樂:我只會愈嚟愈貴 #古天樂

微辣自去年阿晶輕生的風波後,成員大部份已重新出發,就連微辣的YouTube頻道都開始重新更新,早前以老闆六毫子親自填詞的正能量歌曲《成長列車》打頭炮訴 ...




微辣自去年阿晶輕生的風波後,成員大部份已重新出發,就連微辣的YouTube頻道都開始重新更新,早前以老闆六毫子親自填詞的正能量歌曲《成長列車》打頭炮訴心聲,他亦親自出鏡拍短片。

而已為人母的前成員Rosalina過往以知性、智慧等做定位,近日她就宣布9月21日在香港搞見面會,不過定價就引起不少爭議。Rosalina的社交平台自我介紹一早寫明:「我的世界只歡迎真實,有趣, 可愛,有愛,聰明,善良,自律, 正能量,積極向上,終身學習的人✨ 不跟不同頻的人說話,不浪費自己能量。 任何人消耗我,我都會果斷踢走。」

而她的首個線下見面會《This is R首次線下見面會!(aka Share with R)》亦標明要跟「同頻」的人見面、深度交流,她說:「我要跑出網絡世界見你哋我要將我嘅能量同熱情畀同頻嘅人!來🫶🏻就睇吓我呢個突然想做嘅快閃見面會,見到幾多有趣嘅人☺️💕我哋到時見💗」、「請帶住目的嚟見我,請諗清楚嚟搵我嘅原因」

見面會9月21日於九龍區舉行,全程4小時,費用$980。有不少網民見到收費都指她「獅子開大口」,因為天王巨星開演唱會都未必需要$980,而Rosalina就回應網民評價,自比為古天樂。她撰長文表示:「最後,都講樣邏輯性既野。我知有好多人Dm,覺得好貴。其實呢個就係每個人,自己評估價值既問題,係我角度,我會想像古天樂開見會面,我時間啱價錢啱,我就會比錢去見佢。(我拎自己同古天樂比?yes! Why not2佢又係人,我又係人;任何明星喺我眼中都係一個人only)價錢亦代表呢個人係你心目中嘅價值。所以我標價越高,我搵到既同頻越一致。因為係你心目中,我值得。」

她說經濟學都是需求與供給問題,有需要就買,覺得價錢唔啱就不要買,並謂:「但我係一個配得感好高既人,我覺得我絕對值呢個價格,我仲只會越黎越貴,因為我每日都進步紧,我每日都係更好既自己。我既時間同能量好寶貴,我會留返比值得既人。同埋平時我依然有時間,就會獲有需要既人,但一定唔係密同隨緣。生活遇見我既,隨時可以過黎同我傾計。我依然會出片,出post,出story,呢啲全部都係免費。我永遠係我,我永遠會堅持做我認為啱既野。」

其實古天樂早前才宣布,自己10月的生日會會員價300、非會員500元,抵過Rosalina見面會。

網民以江華當年評價「娃娃舜」的圖片回應「你份人就係太有自信」,亦有人認為她講多錯多,其實不回應更好,要去的人自然會去,又表示:「學佢咁講 大家都係人 做咩要見你?」、「#ThisisR晒頭」、又有人用古天樂《尋秦記》的對白圖:「我看你最近一定是窮瘋了」回應,相當抵死。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!