掃呢頁CODE去手機

2013年5月9日 星期四

六親不認 懶理喪父 設靈唔到 羅嘉良八千蚊逼前妻氹老婆




娛頭

六親不認 懶理喪父 設靈唔到 羅嘉良八千蚊逼前妻氹老婆

於上月十八日與第二任妻子蘇岩誕下女兒 Sela的羅嘉良,父親於同月十一日因病去世,生女喪父,悲喜交集,但羅嘉良卻未見傷感,更在父親去世翌日,在微博大曬老婆露肚相,兩公婆掛住網上打情罵俏,一切身後事,亦只推給胞姊負責,毫無擔當。

上週五(五月三日),羅父在世界殯儀館設靈,親生仔羅嘉良竟然全程無影,翌日出殯亦大遲到;反而前妻方敏儀帶着兒子送別爺爺,更幫手在靈堂打點,有情有義。

羅嘉良薄情行為,還包括為氹新任妻子蘇岩,提出以每月加多八千元生活費條件,安排前妻與蘇岩吃飯,還向外表示兩任妻子同枱相處融洽,前羅太方敏儀其實並不好受:「為八千蚊先撐住,我無得揀!」

3/5 9:55pm

父親設靈當晚,身為長子的羅嘉良與老婆蘇岩都無出現,前妻方敏儀有情有義,留守到最後。

4/5 10:05am

上週六羅父出殯,羅嘉良十時才趕到靈堂,比家人遲了三個鐘才到。

親友反感

羅嘉良的第二任妻子蘇岩,上月十八日於港安醫院為他誕下女兒 Sela,再為人父,他興奮得帶記者到 BB房抱着女兒親吻拍照,大讚老婆堅強的同時,還興奮流淚。

狂曬幸福,但實情早一個星期(五月十一日)羅父因病去世,本來家有白事低調處理無可厚非,但羅嘉良卻在父親過身翌日,在微博發放老婆蘇岩曬肚相,並寫上「這是我見過最美的孕婦!」老婆亦留言回應:「羅先生親自掌鏡為我拍下一組產前寫真」,隔空打情罵俏,喪父隻字不提,未有流露半點難過心情,令家人極之不滿。「唔刻意講呢件事(父親過身),大家心裡明白,但老豆走咗,佢仲有心情攞老婆張相响度曬恩愛,仲咁開心,我哋真係睇唔過眼!」羅家親友說。

離婚後,羅嘉良只給前妻及兒子每月萬二元生活費,但由今個月起,主動加多八千元,條件係要前妻與老婆蘇岩食飯,氹新老婆開心無所不用其極。

成晚無食嘢,方敏儀與兒子到便利店買杯麵醫肚。

離開殯儀館後,羅嘉良前妻與兒子及親友到羅父舊居華貴邨燒祭品,盡表

孝心。

出錢唔出力

早在女兒出世前一個月,羅嘉良已安排蘇岩來港待產,羅父亦於同一時間因病入院。

「世伯(指羅父)三年幾前中過風,嗰時嘉良娶蘇岩,喺北京擺酒,佢阿爸都去唔到飲,今次係心臟病加老人病入院,以前都做過通波仔手術。世伯住公立醫院(伊利沙伯),嘉良都冇幫佢阿爸轉私院,但老婆生女,就住港安醫院,事前又做足曬功課,問曬人邊個婦產醫生好,最後搵咗楊千嬅生仔嘅方幸生醫生,都使咗三十萬!」知情者說。

對父親的身後事,羅嘉良亦未有擔起責任,全部推給家姐負責,反而前妻方敏儀不計被前夫拋棄前嫌,對前夫家有情有義,相比親生仔羅嘉良全程袖手旁觀,只負責部分喪事使費,過氣新抱好唔話得。

「佢一味話要照顧老婆,時間安排唔到,要家姐頻頻撲撲搞曬所有嘢,依家老婆大曬,其他嘢佢根本唔緊張。」

上月十八日女兒 Sela出世,羅嘉良興奮得招呼記者入 BB房影相。(《蘋果日報》圖片)

父親過身第二日(四月十二日),羅嘉良在微博與妻子打情罵俏,表現風騷。

大不孝

根據堪輿學家麥玲玲指,在中國人傳統上,雖然存在紅白二事相沖,但在「大孝」角度則百無禁忌,父親去世,無論正在辦喜事、喪事或生仔坐月,作為長子、長新抱及嫡孫一定要出席喪禮,並披麻戴孝。

「呢種情況叫『大孝』係百無禁忌,長子或長新抱唔到就係不孝,長子唔擔幡買水搵長孫做係可以,咁究竟係怕相沖個坐月新抱唔到,定係個女人自己唔願到呢?就真係要問番當事人。不過其實全部都係一家人,都冇話邊個沖邊個。」

至於已仳離的前妻或前女友幫手搞白事,麥師傅認為只要對方唔介意,並無問題。「我見過好多呢啲 case,呢種女人係真正賢良淑德,有情有義。」

前妻幫搞喪事

上週五(三日),羅父在世界殯儀館設靈,當日下午三時,羅母及家人已齊集靈堂打點,羅嘉良前妻方敏儀及兒子亦一早到場幫手摺冥鏹。傍晚七時,完成超渡法事後,羅嘉良細佬及家姐將祭品逐一燒給父親,直至晚上十時,依然未見長子羅嘉良現身。

完成所有儀式後,羅母及家人與方敏儀母子一起離開殯儀館,眾人乘的士到香港仔華貴邨,在羅父生前的寓所大廈外燒祭品,之後方敏儀才與兒子乘的士返回貝沙灣寓所。

翌日早上七時多,羅母及家人便去到靈堂準備,方敏儀母子亦於九時到達,反而長子羅嘉良十時多才匆匆趕到靈堂。大殮儀式於十一時半舉行,當日由羅嘉良十四歲兒子羅裕珹負責抱住爺爺遺照,之後再轉到鑽石山火葬場進行火化儀式。

「 Clare(方敏儀)同嘉良屋企人感情一向好好,當日搞到離婚,羅家上下都好無奈,嘉良父母好愛錫個孫仔,大家都有保持聯絡;但嘉良同而家個老婆,婚後大部分時間喺北京,都無乜探兩老。」羅嘉良親友說。

身為長子,羅嘉良與兒子負責擔幡買水,但蘇岩卻以坐月為由未有出現。

十四歲的羅裕珹長高不少,他一直想同父親見多幾面,可惜羅嘉良掛住陪新任妻子蘇岩,根本極少時間留給兒子。

離開火葬場後,羅嘉良與兒子及家人,將老父遺照放到慈心佛堂。

太絕情

五十歲的羅嘉良與內地女星蘇岩 09年高調再婚,曾與他共患難十多年的糟糠、前妻方敏儀大受打擊,亦因此一度患上情緒病。

貪新忘舊,羅嘉良竟在父親去世翌日,上載老婆大肚寫真相片,並寫上:「這是我見過最美的孕婦……永遠愛你們!」完全沒有半點喪父之痛,不顧親情。

羅嘉良與蘇岩在微博曬恩愛,經常上載大量黐頭合照,完全唔理前妻與兒子感受。

被迫去飯局

對父親未盡孝,親情淡的羅嘉良對前妻更薄情。○八年七月,羅嘉良以性格不合為由跟方敏儀離婚,十歲兒子跟隨前妻生活,但不足半年,羅嘉良便宣布與內地演員蘇岩訂婚,更揭露二人於○八年初合拍電視劇時已經撻着,為娶蘇岩拋棄糟糠,羅嘉良形象盡毀。「雖然嘉良將愉景灣層樓俾咗前妻住,但層樓只係俾咗三成首期,每月仲要供樓,方敏儀要靠自己做兼職地產賺錢,好彩佢幾有眼光,投資細價樓叫做有啲斬獲,如果只係靠嘉良俾嘅萬二蚊生活費,真係三餐一宿都成問題!依家個仔仲要讀國際學校,學費唔平。」

風騷曬幸福的羅嘉良,早前還向傳媒透露與前妻及兒子兩家人同枱食飯,笑言雙方相處融洽,但實情是他向方敏儀提出,將每月生活費上調到二萬,俾多八千蚊,毋非是要前妻答應與蘇岩見面。

「 Clare同朋友講,話嘉良加佢八千元生活費,為咗呢幾千蚊,佢唔想逆嘉良意,先出去食飯,睇住佢兩公婆,個心唔好受都無辦法, Clare話佢根本無得揀!講真,呢兩萬蚊生活費,都只係俾到個仔十八歲之後就停。」知情者說。

三月底,羅嘉良陪蘇岩來港待產,不停外出 shopping。

○八年四月,羅嘉良與蘇岩合拍《完美結局》撻着。

嘉良前妻與羅父羅母感情不錯,婚後經常飯聚。

一○年羅嘉良帶兒子買遊戲機,在兒子旁不停抽煙。

羅嘉良去年拍內地劇《精忠嶽飛》,扮奸角秦檜。

拉上補下

方敏儀將早餐食剩的麵包留起作午餐,慳住使供樓。

08年,羅嘉良與前妻方敏儀離婚後,羅嘉良將 03年以$1,140萬購入的愉景灣物業送給前妻作「掟煲費」。但當時大屋仍未斷供,方敏儀唯有將大屋放租供樓,自己與兒子搬入同區只有 430呎的單位。 10年,方敏儀以$1,380萬將大屋賣出套現,賺$240萬,之後再入市以$1,138萬買貝沙灣 1,016呎單位,現已升值至$1,510萬,賬面賺$372萬。



鍾意就快D Share啦!