掃呢頁CODE去手機

2013年11月28日 星期四

笑星歌聲 返母校爆咪 阮兆祥自揭猛史:贏得多,冇朋友! 阮兆祥,M1,




返母校爆咪,祥仔唱到肉緊時,擘大個口,一臉陶醉,之後落埋台握手,十足開個唱一樣。

探熱針

笑星歌聲 返母校爆咪 阮兆祥自揭猛史:贏得多,冇朋友!

賣搞笑四十六歲的阮兆祥,近日自資七位數於下月中舉行三場處男個唱,一圓做歌手心願。個唱前試水溫,他專程返母校爆咪,他還自爆當年在校內唱歌贏到開巷,搞到冇朋友。曬料!

Eason上身

日前重返母校高主教書院做歌唱比賽嘉賓,阮兆祥自己出埋錢,花過萬租用靚音響讓師弟妹一展所長。孭住「阮師兄」個朵,祥仔收起平日的搞笑形象,為今年要應付公開試的師弟妹打氣:「讀書有壓力,尤其面對公開試。我嘅人生路都遇過好多波折同困難,公開試或者係你哋人生第一場戰役,但希望認真對待之餘亦要平常心面對,唔好睇得太重,前路係光明嘅!」

嚴肅過後,阮兆祥揸住咪一臉正經唱出曲婉婷的《我的歌聲裡》及《你是我的眼》,曬完唱功,現場一眾師弟妹大為意外原來「阮師兄」有料到,即時全場尖叫。見師弟妹有反應,阮兆祥愈唱愈投入, Eason上身。

十二月舉行個唱的祥仔,將陳奕迅的《重口味》二度創作成《超重口味》翻唱,還找來兩位火辣肥妹拍 MV跳勁舞,真係好重口味。

學屆四連冠

當頒獎給以大比數拋離對手的冠軍學生時,阮兆祥忍唔住自爆當年學界歌唱比賽威水史,「贏得多,冇朋友㗎!當年我年年攞冠軍,之後冇人肯報名參加比賽。」

事後有老師亦指阮兆祥當年有學界陳百強之稱,中二開始參加校內歌唱比賽,並成為四年霸。「佢年年都贏冠軍,到佢中七嗰年,同學知道阮兆祥又報名,冇同學夠膽同佢較量,搞到冇人報名,結果歌唱比賽搞唔成,改為阮兆祥同學個人表演 show。」一名老師說。

當年在學校歌唱比賽連任四年霸的祥仔,當日被師弟妹包圍影相。

預演試水溫

在校內贏到開巷,自信爆棚的阮兆祥八四年畢業後報名參加《新秀》,卻遭遇滑鐵盧,只能打入十五強,輸給當時賣舞功多於唱功的張衞健。轉走搞笑路線前,阮兆祥推出過兩張唱片,可惜反應麻麻,直至近年與王祖藍、李思捷的「福祿壽」爆出,令他有機會再上舞台,今次雖然是在伊館開處男個唱,但七位數製作費規模,絕不遜於紅館。

借母校預演個唱,阮兆祥 high爆!臨場加插握手位,結果被師弟妹包圍半小時才甩到身。

經過男廁,有個男同學衝出來截住師兄祥仔影相握手,嚇得祥仔第一時間問佢:「你洗咗未呀?」

數年前,肥底祥仔一度減肥成功,仲可以曬肌試走「靚仔」路線,不過外界還是受落他肥頭耷意的形象。

人緣好的祥仔,個唱大把朋友為佢當嘉賓,其中佘詩曼到時上台跟他玩盡訴心中情兼合唱。

《福祿壽》成功,令祥仔搞笑形象更鞏固,遺忘當年他曾經揸住結他,情深款款當歌手的日子。

笑中有淚

《新秀》落敗,阮兆祥再參加「十九區業餘歌唱比賽」得季軍,同屆冠軍是李克勤;往後出過兩隻碟,但唔賣得,之後再為港台拍劇,又做過 DJ,繼而走入 TVB木人巷,由歌星變笑星, 07年憑劇集《溏心風暴》淩波一角得《萬千星輝頒獎禮》「最佳男配角」獎,近年靠「福祿壽」出到位,造就他有機會重踏演唱會舞台。



鍾意就快D Share啦!