掃呢頁CODE去手機

2014年2月14日 星期五

[忽然1周 968] 老婆月花 10萬化療 黃日華搵劉華三哥打救 黃日華,劉德華,劉華,MW,




年初四殘爆探病

2月 3日年初四,黃日華駕駛其 Benz房車與女兒黃芷晴一起外出。去到九龍塘近浸會醫院時疑有採訪車尾隨。他即落車視察。黑眼圈非常明顯的他,雙頰凹陷。

滾熱辣

老婆月花 10萬化療 黃日華搵劉華三哥打救

黃日華太太梁潔華去年 11月底患上急性重病,即時入住浸會醫院接受化療,住院一個月後,在農曆新年期間獲批准回家團年。據知大年初三晚( 2日),梁潔華突然發燒再入院,受盡病魔煎熬的她暴瘦廿磅,黃日華 24小時貼身照顧。本刊年初四( 3日)及年初八( 7日)都見一臉憔悴的黃日華去浸會醫院探病。

據知梁潔華入院化療的醫藥費每月達 10萬,難怪近月黃日華頻頻返國內接 job𢱑銀,與他多年老死的五虎亦紛紛出手。劉德華早前介紹北京著名氣功師,苗僑偉亦送上代言的保健品,大家都為華嫂出一分力。而黃日華更在家中後花園種了七色花陣為太太驅病氣。雖然他與女兒黃芷晴均否認梁潔華病重,但梁多月未見露面,情況令人擔心。

其他影片

52歲的黃日華與 54歲的太太梁潔華, 82年拍拖 88年拉埋天窗,婚後兩年誕下女兒芷晴。去年 12月 7日正是二人結婚 25周年,夫妻卻在浸會醫院的病房度過銀婚紀念日。

去年 9月,黃日華夫婦在沙田大搞銀婚紀念活動為導盲犬籌款,而梁潔華最後一次公開露面是去年 11月 17日。當時梁的身體狀況未見異樣,至 12月她因連續高燒不退,經化驗證實患急性重病,即時入院接受化療。有傳梁潔華患的是血癌,其女兒黃芷晴雖否認,但回應時眼紅紅,表現得非常擔憂。

為隱瞞母親入院,黃芷晴不時向後望,視察是否有記者採訪車。

去年 9月銀婚騷

去年 12月 7日是黃日華與梁潔華結婚 25周年,兩人與女兒去年 9月於沙田大會堂舉行籌款騷,既可做善事又可紀念銀婚。

去年 11月最後露面

《蘋果日報》圖片

醫護人員封口

出名愛妻的黃日華,為令梁潔華不用飽受甩髮之苦,決定聽從醫生提議,採用最新化療藥物,但價錢相當昂貴,再加上長期住院,每月最少花費 10萬,故黃日華亦四出接 job𢱑銀。據知情者透露:「每日見到黃日華都嚟醫院探老婆就知佢哋幾咁恩愛,佢個樣落曬形又殘到爆,但一入到病房見老婆就即時龍精虎猛。梁潔華因為接受化療瘦咗成廿磅,落牀都要人扶。化療始終會有副作用,聽聞黃日華想同佢轉隻新藥,效力好又唔甩頭髮嘅,但價錢就比一般化療藥貴十倍。為咗將病情保密,院方勒令所有醫護人員封口,除咗貼身主診嘅醫護人員外,所有人都唔可以入佢病房。」

年初八憂心忡忡

2月 7日年初八,黃日華由助手駕車到達浸會醫院,見他在車尾箱拿了幾袋物品。之後又愁爆扯煙,看來憂心忡忡。

後園花陣驅病

梁潔華是愛花之人,黃日華近月兼職做花王。在家中後花園種了七色花卉,既可利健康,亦可𠱁老婆,一舉兩得。

黃日華為保太太身體健康,近月開始做花王,在其獨立屋的後花園種植七彩花卉。據風水師吳佩孚表示,花陣確可以增強健康驅病魔,「屋後最好有靠山,因為係管人丁,但如果無山就可以種多啲花去代替,而花屬火,種多啲唔同顏色可以加重啲火,對患重病嘅病人好有幫助。」

五虎 30年情

劉德華、梁朝偉、苗僑偉、黃日華和湯鎮業於 80年代是電視台力捧的「五虎」。五人兄弟情深,當年五人曾有意齊跳槽另謀發展,但最終因偉仔反口留守電視台,令兄弟情決裂。之後五人各散東西,近年只有劉德華、苗僑偉與黃日華常有聯絡,三哥開眼鏡店,雙華都撐場。 09年更是三哥遊說黃日華復出拍電視劇《刑警》,可見他們感情要好。而湯鎮業長期在國內發展,梁朝偉就做獨家村,所以甚少見面。

《蘋果日報》圖片

「五虎」中的劉德華、黃日華與苗僑偉近年不時有聚會,甚至一起慶祝生日,但其餘兩虎梁朝偉與湯鎮業就冇影。

近年淡出幕前過半退休生活的黃日華,去年與香港電視的部頭約已完,閒時踢波之餘,亦不時接送女兒外出工作。但自從太太梁潔華患病後,他不停往返國內登台及商演。早前三哥苗僑偉出手幫黃日華搭路返無綫拍劇,更私下送上很多代言的保健品,希望幫梁潔華增強抵抗力。而據知五虎之一的劉德華收到梁潔華患重病的消息時,即時致電聯絡身處北京的氣功高人,介紹對方來港為梁治病,可見他們的兄弟感情真不錯。梁朝偉與湯鎮業近年雖然與黃甚少聯絡,但亦紛紛致電慰問。記者致電三哥苗僑偉問及梁潔華的病情,他即帶記者遊花園,「你都係問番華哥啦!(你哋感情咁好,係咪有幫手?)我依家開緊工,唔得閒講呢啲嘢!(有冇見過華嫂?)應該冇咩事……(係咪有介紹你代言嗰隻蟲草俾華嫂食?)嘩!唔好講呢個問題。我做緊嘢!拜拜!」

認劉華三哥出手

周三( 12日)下午黃日華到九龍灣踢波,面對記者仍大方回應,並承認劉華與三哥都曾主動幫忙,不過他唔想打攪兄弟。

全家慶祝情人節

《蘋果日報》圖片

孝順女黃芷晴上月帶埋男朋友仔去探媽咪。她表示 2月 14日的情人節,已約定男友與媽咪一起慶祝。

打理後園花陣

記者於年廿七看見黃日華助手去洗衣店拿衫,可見黃氏一家為照顧患病的梁潔華,衫都唔得閒洗。

去年整個 12月,黃日華不時中港兩地飛,由柳州、惠州、貴州、南京、蘇州再到遼寧,保守估計 12月便吸過百萬人仔。現時不用北上開工,黃日華全力照顧太太,及專心打理家中的後花園。據知梁潔華十分喜愛花草植物,黃日華得到高人指點在家中後園擺出七色花陣,可以去除病氣。早前他在花墟大量入貨,在大埔寓所的後花園種植不同顏色的花卉。

發燒再入 ICU

雖然過年前梁潔華獲醫生批准出院回家度歲,但其主診醫生講明只要一發燒便要即時送返醫院。而梁在大年初三晚突然發燒,據知入院時已發燒至 102度,身體非常虛弱,因抵抗力極差要直入 ICU病房隔離。雖然女兒黃芷晴向外表示其母在初五是返醫院作例行覆診,但事實初三晚梁已入院。

要照顧太太的同時,黃日華逢周三亦抽空到九龍灣踢波。周三( 12日),他回應梁潔華再度入院,「佢依家好好,半年後會好番,血係出咗問題。(要定期做 treatment?)係,要定期返去醫院。(據聞三哥同劉華都有出手幫忙?)佢哋都問我有咩需要,叫我有困難開聲。暫時 OK,一切 OK。(點解唔見嚇啲朋友?)唔好打攪朋友,電話聯絡得啦!佢會逐步好番。」有個咁無微不至嘅老公照顧,相信梁潔華會好快康復。

頻撲北上𢱑銀

黃日華自 2009年復出拍畢劇集《刑警》後,再以高薪簽約王維基香港電視,約滿後近半年積極返國內搵人仔,不論登台還是商演一律大小通吃。

夫婦感情一波三折

52歲的黃日華與大他兩歲的梁潔華同樣出身無綫藝員訓練班,二人在 80年合作《京華春夢》認識,於 82年拍拖,其間曾因鄧萃雯和龔慈恩先後介入而分手。但最後黃日華還是鍾情梁潔華,二人復合並在 88年註冊結婚。梁潔華婚後便退出娛樂圈,轉戰保險界,生活上因此與黃日華出現分歧。 2000年梁被發現與男同事 Kenny同遊台灣,婚外情雖斷正,但最終得到黃日華原諒,夫婦關係更勝從前,成為圈中模範的恩愛夫妻。

1982年

2013年

當年梁潔華與男同事 Kenny傳出婚外情,但黃日華力撐老婆,還公開為二人解畫。

其他影片


鍾意就快D Share啦!