掃呢頁CODE去手機

2014年2月14日 星期五

[忽然1周 968] 洪欣臨盆前夕 拖老公揀奶粉 洪欣,BKD_S,MW,




臨盆在即嘅洪欣肚唔算十分大,步履都幾輕盈,不過老公張丹峰都拖到實一實,好體貼。

媽咪姐

洪欣臨盆前夕 拖老公揀奶粉

恭喜!恭喜!啱啱踏入馬年, 43歲嘅洪欣就幫年輕 12歲嘅內地演員張丹峰誕下女兒 Yannes,認真可喜可賀。其實喺生 B女前兩日,媽咪姐就見到佢哋兩公婆買日用品,當中梗係唔少得奶粉,張丹峰仲攞住罐奶粉,係咁問老婆意見。

其他影片

講番嗰日,佢哋邊行超市邊拍拖,真係恩愛到不得了。張丹峰見老婆行動唔方便,不時扶實,樣樣都以老婆行先。其實洪欣佗 B咁辛苦,做老公嘅,當然要錫曬老婆喇。

兩公婆其後去咗超市買嘢,張丹峰攞住罐奶粉係咁問老婆意見,果然係好爸爸。

洪欣上周二( 4日)誕下女兒張晞彤,加埋同前夫莫少聰生嘅兒子張浩鋒(原名莫鎬廉),一子一女,湊成「好」字。

其他影片


鍾意就快D Share啦!