網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月6日 星期四

[壹週刊 1248] 謝霆鋒降價搲生意 霆鋒,謝霆鋒,M1,




霆鋒為瑞士手錶做代言人,主動力 sell「 PO朝霆」做後期製作,拍廣告不忘傾生意。

探熱針

謝霆鋒降價搲生意

吼啱○三年沙士經濟低迷,謝霆鋒化危為機,開設「 PO朝霆」製作公司做老闆,短短幾年大張旗鼓,業務擴充到上海、北京,並計劃上市。要照顧公司上下過百員工飯碗,身為 CEO的霆鋒甚至做埋 PR,積極搵生意。

早前霆鋒一連兩日為瑞士品牌 ORIS手錶開工拍廣告,廣告由拍攝到後期製作,全由「 PO朝霆」一手包辦,為求一條龍式合作,霆鋒將代言酬金要由八百萬降至五百萬,蝕頭賺尾,寧願自己袋少啲,最緊要幫公司接到大生意!

見招拆招

肥水不流別人田!謝霆鋒孭飛的電影《救火英雄》,戲中所有特技 CG鏡頭,均由他旗下的「 PO朝霆」包辦,成功為公司帶來一筆千萬計的生意,和味!

今次代言手錶廣告,謝霆鋒照辦煮碗,以「一條龍」服務向品牌力 sell,廣告酬勞連製作費,兩嚿錢袋曬。

「單生意係霆鋒傾番嚟嘅!不過個客都好手緊,價錢拉鋸咗好耐,好似霆鋒嘅代言酬勞收開八百萬,最後俾對方壓到得番五百萬,霆鋒肯減,佢話當拉上補下,最緊要公司接到做製作同後期單生意。」知情者說。

自己賺少啲無所謂!但合作過程中,謝霆鋒仍遇到不少阻滯。

一見有記者追訪,霆鋒即刻怒睥鏡頭。

全日面燶燶的霆鋒,對住外籍模特兒視而不見,甚少交流。

霆鋒有份主演的《救火英雄》,戲中有二千個電腦特技鏡頭,全由「 PO朝霆」製作。

「廣告商壓價不特止,仲不停 cut budget,幾萬蚊租個廠拍硬照都唔肯俾,最後要喺拍 tvc嗰陣,喺條街順便影埋相。仲有女主角,對方話要有知名度,提議用吳千語,點知得五萬蚊 budget,最後唯有搵個外籍 model算數。」

有指霆鋒一連兩日為廣告趕工後,便收爐飛新加坡陪兩個寶貝仔過新年。

栢芝帶仔定居新加坡,霆鋒定時定候會飛去當地探仔,早前便被人發現家四口在聖淘沙的餐廳食飯。

貴為 CEO的霆鋒,早前與霍啟剛、陳志雲出席講座,教青少年營商之道。

黑面開工

上週一(一月二十七日)黃昏六點,謝霆鋒現身灣仔海濱長廊開工,當晚氣溫只有十四度,著住西裝的他企街食西北風,除咗埋位照 chok,其餘時間面燶燶,鏡頭前後與外籍模特兒近乎零交流,拍至淩晨兩點,全體收工。

第二晚(二十八日),導演安排謝霆鋒坐上開篷車,在灣仔謝斐道一帶兜圈拍攝駕駛場面,由於有大批 fans聞風而至,部分更不顧危險衝出馬路影相,令現場一度混亂。

為免費時失事,開車兜了幾個圈,導演便勉強收貨,之後有 fans要求合照,謝霆鋒亦充耳不聞,衝出人群,上車閃。

霆鋒揸住開篷跑車在灣仔鬧市取景,被 fans重重包圍,一面不悅。

業主追租

03年,謝霆鋒創辦了後期製作公司 Post Production Office「 PO朝霆」,之後擴充營業,以月租 35萬在銅鑼灣租用四層樓作為辦公室總壇,從事數碼剪接、混音、特效等後期製作的「 PO朝霆」,近年已在上海和北京開設分部,盛傳每年利潤高達億元。

去年七月,公司卻傳出欠租消息,被業主入稟高院,指「 PO朝霆」拖欠 81萬租金,要求收樓及追討欠款和利息。事後公司表示只屬一場誤會,強調無任何財政壓力。



鍾意就快D Share啦!