掃呢頁CODE去手機

2014年2月19日 星期三

倫敦直擊:Baby曬巨鑽甜蜜蜜 Baby,Angelababy,

video


倫敦直擊:Baby曬巨鑽甜蜜蜜

Baby曬巨鑽戒 合照流出惹閃婚疑雲

Angelababy(楊穎)、劉嘉玲與桂綸鎂前晚於倫敦肯辛頓公園,出席英倫時裝品牌Burberry Prorsum秋冬時裝騷,手中依然戴著疑似結婚鑽戒的Baby一臉甜蜜,問到與黃曉明一家同遊夏威夷,有否順道在當地拉埋天窗?她說:「如果結婚會話畀大家知,冇,唔好再催我,我好後生,隻戒指唔係結婚戒指。」提到與曉明父母外遊,她笑說:「好多朋友新年放假,情人節都係正常過日子,放假係開心。」

嘉玲將會處女執導《泡沫之夏》電影版,並夥拍熱爆韓劇《來自星星的你》人氣男星金秀賢,她說:「十畫未有一撇,都好鍾意個故事。」問到她覺得金秀賢靚仔嗎?她說:「靚唔靚仔冇一定定義,有啲人唔係好靚,都好charm、好有character,唔一定樣靚、figure靚先係靚仔,不過都會因為呢件事會睇,身邊朋友都講緊呢部電視劇。」

採訪:梁錦雯



■Angelababy戴著巨鑽戒指,甜笑否認婚訊。

記者葉君海倫敦傳真



■嘉玲與Burberry主帥會面,更搭膊合照。



■桂綸鎂以一身T恤,亮相倫敦時裝周。



鍾意就快D Share啦!