掃呢頁CODE去手機

2014年3月21日 星期五

[忽然1周 973] 無綫改約逼拍劇 譚玉瑛出書吐 32年寃屈 譚玉瑛,熱門,MW,




譚玉瑛接受本刊訪問時坦言,新約人工少一半:「呢啲係睇時勢,咁多年嚟係有好多嘢唔開心!」

滾熱辣

無綫改約逼拍劇 譚玉瑛出書吐 32年寃屈

兒童節目元老譚玉瑛在無綫默默耕耘 32年,冇功都有勞,但無綫偏偏唔識寶。近日有指無綫藉改革兒童節目為由,向譚玉瑛開刀,要她由幕前變顧問,更遲遲未與她傾續約。

事件曝光後,網民仗義狂插,總經理李寶安不得不公開澄清:「本人同 TVB冇搞譚玉瑛。」希望平息炒魷風波。𤓓味濃烈,綜藝科製作總監餘詠珊嗱嗱聲召譚玉瑛傾約,不過一簽要簽兩份,包括兒童節目顧問合約和普通藝員合約。譚玉瑛隨時要捱更抵夜拍劇做閒角。

周二( 18日),譚玉瑛接受本刊訪問時慨嘆:「擺明就係收入少咗啦,我做曬心理準備。」遭公司放棄,譚玉瑛正計劃出書,將入行以來的寃屈一次過爆發。











逢周末和周日返電視城錄影《放學 ICU》的譚玉瑛,上月底如常返工時突然收到公司通知,要改變合作模式。譚至今依然歷歷在目,她說:「我係有心理準備,每一件事有開始就有完結。不過突然間發生,又咁短時間知道唔需要做(主持),我係比較愕然。」

無綫總經理李寶安和綜藝科製作總監餘詠珊,上月通知譚玉瑛要轉變合作模式,隨即搞出大頭佛。

人工少一半

譚玉瑛本月底約滿無綫,忽然要放棄 32年的工作崗位,當然唔捨得。如要留守無綫工作,譚刻下要同時簽兩份合約,缺一不可。上周六( 15日),餘詠珊就 call譚玉瑛返公司解釋合約條款。譚對此說:「佢今次要我簽兩種合約,第一種(兒童節目顧問)係 part-time staff;另外一個(普通藝員約)就係(一年)十零個騷,變咗係一個月一個騷咁上下。」據知譚玉瑛現時的合約是包騷藝員合約,騷價七千蚊。由於她每周至少有三集《放學 ICU》出街,月入最高可達九萬。而新簽的兩份合約,第一份兒童節目顧問有點兼職性質,人工不多,兼冇僱員福利;而第二份普通藝員約,無綫只承諾每月包一個騷,若冇安排工作的話,變相月入只得七千。譚對此說:「擺明收入就係少咗(少咗一半?)有。影響我生活,而且合約簽得一年,一年之後係點,冇人知。我要諗下(續約)。」

繼續嘆酒

周二( 18日)譚玉瑛接受訪問後,到附近超市買紅酒,她說:「無論有冇得做主持,日子都要繼續過落去。」

鮮有拍劇

《蘋果日報》圖片

譚玉瑛在無綫工作 32年來,劇集寥寥可數,她 07年就客串過《大冬瓜》。

網友硬撐

無綫近年恃一台獨大,在不少網友心中的形象屬極負面,加埋譚玉瑛是兒童節目靈魂人物,屬香港歷史一部分,現時遭無綫開刀,難怪不少網友鬧無綫趕絕譚玉瑛,是不近人情的做法。

捱更抵夜拍劇

過往譚玉瑛工作時間穩定,由於要遷就參演嘅小朋友返學時間,她每周只返星期六和星期日,由朝早八點錄到晚上八點。若譚肯簽約的話,唔排除被公司安排拍劇做人阿媽,變成甘草演員。她說:「如果做戲都係呢啲角色㗎喇,我唔介意。(扮老角?)哎吔!我諗你真係冇睇我兒童節目喇!我出親鏡都係阿婆嚟㗎,都係做戲之嘛!」不過提到拍劇工時長,兼要捱更抵夜,她就耍手擰頭,「我生活好規律㗎,平時早睡早起。講真,其實我唔係好啱娛樂圈。」

忽然被公司投閒置散,難怪譚玉瑛近日萌生退出念頭,她無奈說:「哎,見步行步囉!我係好理解,作為一個製作人有權而且有責任鍾意點做就點做,咁我咪同自己講要慢慢適應囉!日子總要過,咩開心同唔開心嘅事情總會過去嘅!(好化喎?)年紀大喇,仲喺度忟忟憎憎,仲十八廿二咩!」

難得受重視

《蘋果日報》圖片

譚玉瑛近年不受無綫重視,直至前年適逢譚擔任兒童節目主持 30年,無綫開記招之餘,更請埋一班與她合作過的同事慶祝,令她當場感觸落淚。

熬車返工

住愉景灣的譚玉瑛,會先坐巴士到欣澳站,再坐港鐵到將軍澳,然後搭廠巴返電視城,熬足兩個鐘車程。

搵星爺芷珊寫序

譚玉瑛與舊拍檔周星馳和黎芷珊仍有聯絡。去年她就與芷珊齊齊出席星爺新戲首映,難怪她有機會搵到星爺寫序。

譚玉瑛為人豁達,但不快始終要吐。據知今次事件發生後,譚隨即成為網民擁護對象,有出版商更立即食住條水,搵她出書講人生高低起跌。她說:「係有出版社搵過我,不過好初步,但首要條件都係搞掂合約先。(主力寫喺無綫受到嘅寃屈?)寫嚟寫去都係嗰啲嘢,我喺無綫咁多年嚟係有好多嘢唔開心,不過我放低曬,我性格係咁,費事激親自己。成事的話,都有可能搵星仔同芷珊寫序。其實呢件事發生之後,有好多人關心我,芷珊都有 WhatsApp我了解件事。」

今年 50歲的譚玉瑛,現時與初戀男友同居愉景灣,「我哋拍咗拖成 30年,冇諗過結婚,大家有共識唔生小朋友。我覺得做人唔算係一件好愉快嘅過程。我整咗個人出嚟,都唔 make sure佢會一生快樂,咁(指生仔)講唔通囉!

三度逼離場

04年爆騷出事

譚玉瑛經歷過《 430穿梭機》、《閃電傳真機》、《至 NET小人類》及《放學 ICU》四個兒童節目年代。雖然地位崇高,但近年經常傳出她被無綫炒魷的消息。

00年易名惹揣測

00年,無綫將有十年歷史的《閃電傳真機》改為《至 NET小人類》,並且加入不少年輕新主持。當時有傳譚玉瑛遭淘汰,但後來證實只是謠言一則。

04年爆騷出事

無綫 04年籌備新兒童節目《放學 ICU》時,有指無綫嫌譚玉瑛長期爆騷,人工過高,決定停用她。當時一班藝人力挺譚,無綫順從民意,繼續起用她做《放》校長。

09年卡通做主角

09年,無綫又稱要創新兒童節目,決定設計一個卡通人物取代一眾主持,更稱對譚玉瑛作特別安排,最後譚當然再次大步檻過。

橫行霸道

自殼王陳國強上任後,無綫風雲色變,不時推出辣招:

阻賺外快

無綫為加快劇集拍攝進度,去年底忽然禁止一眾小生花旦拍劇期間抽時間接 job搵真銀,令藝人曝光率減少,例如黃翠如對上一次出席的收錢活動已經是 1月底。

睇住嚟減

近日有報道指單親媽咪楊思琦與無綫續約時,遭公司減薪。由於楊要獨力湊女外,每月更有 6位數供樓負擔,楊無奈接受減薪。

一年一騷

無綫一年一騷約綁死唔少藝員,如果公司唔安排工作,基本上等於冇糧出。已轉投港視前落選港姐關伊彤,早前就大爆在無綫打工時,連基本生活都應付不來,認真慘情。



鍾意就快D Share啦!