掃呢頁CODE去手機

2014年3月6日 星期四

陳偉霆為舊愛Baby高興 Baby,陳偉霆,Angelababy,

video


陳偉霆為舊愛Baby高興

曉明送車送樓冧Baby 偉霆攻Sa靠魚蛋粉

陳偉霆(William)、古巨基和許志安等昨日在中環出席雜誌頒獎禮,對於Angelababy日前獲男友黃曉明高調送200萬元林寶,曾經與Baby拍拖的陳偉霆,坦言兩人已經甚少聯絡,不過亦為她感到高興,但不太相信秘婚傳聞。問他會否高調送驚喜畀女友蔡卓妍(阿Sa)?William說:「要睇番大家追求乜嘢,自己同阿Sa偏向簡單,食碗魚蛋粉都OK。」會否送車畀阿Sa?他笑言阿Sa未考到牌已經自行買車,記者再提議送樓,他甜笑謂:「我可以㗎,佢想要乜我都會盡量滿足佢!」



■陳偉霆表示會盡量滿足女友阿Sa的需要。

此外,安仔表示已收到小鳳姐送的戒指並說:「小鳳姐好搞笑,多謝佢。個圈太大呀,冇戴。」安仔亦否認今年會擺酒:「你邊度知道消息?開心得啦,平凡是福。」

採訪:盧妹

攝影:陳慧安



■安仔已收到小鳳姐送的戒指。



鍾意就快D Share啦!