掃呢頁CODE去手機

2014年3月6日 星期四

[壹週刊 1252] 本性難移 珍姐撐腰 馬浚偉鼻向天 珍姐,馬浚偉,BKD_S,曾勵珍,M1,




早前出席宣傳活動,馬浚偉同麥長青,全程無偈傾面左左。

探熱針

本性難移 珍姐撐腰 馬浚偉鼻向天

年多前被指遭樂易玲打壓的馬浚偉,一二年九月憤然解約無綫,轉戰內地,無奈人氣有限人緣又差,搭唔通天地線搵唔到食,焗住向過往關係良好的戲劇製作總監曾勵珍求救,食回頭草返無綫。

賤價𢱑撈,仍恃住有高層撐腰,拍《守業者》期間,馬浚偉一身氣燄,鬧導演唔識拍阻收工唔在講,還公然教老戲骨麥長青做戲。以和為貴的麥包表面照單全收,私下一肚氣,「我使要佢(馬浚偉)教我做戲咩?」

藐麥包

馬死落地行,馬浚偉靠曾勵珍扶一把回巢無綫,夥拍歐陽震華拍新劇《守業者》,但波比突然以健康理由辭演,劇集背景隨即由時裝變成民初,人腳亦換上麥長青,有指馬浚偉獲悉合作對手檔次下移後,擔心影響自己回歸頭炮聲勢,一度同珍姐反映,但礙於適合的演員無幾多可以揀,珍姐意見接受,態度照舊。

「麥包同佢(馬浚偉)合作咗好多套劇,曾經好好兄弟,而家有人照,就嫌兄弟唔夠班,仲要講到出口,好無品囉!」一名劇組工作人

員說。

被馬浚偉藐唔夠班一事好快傳到麥包耳中,跑慣江湖的他對住記者,刻意扮矮仔自嘲:「讀得書少,俾人嫌棄。」

息事寧人,不過馬浚偉繼續「㩒住砌」,開工期間表現氣燄,不時嗌 cut教麥包做戲。氣到上心的麥包明知對方有高層撐腰,加上不想節外生枝,對於男主角的「教導」,照單全收,私下卻向工作人員呻到樹葉落:「我使要佢(馬浚偉)教我做戲咩?」

去年拍《情逆三世緣》期間患急性肺炎的歐陽震華,辭演《守業者》,最後由麥長青頂上。

一二年同鍾嘉欣拍完《當旺爸爸》的馬浚偉,自覺被樂易玲打壓,同年九月憤然同公司解約,北上發展。

向來隸屬曾姐馬房的馬浚偉,在大陸發展未如理想,唯有黐高層返無綫拍戲。(《忽然 1周》圖片)

兇導演

無聲無息出街的《守業者》,平均只得二十六點收視,馬浚偉在活動上坦言雖不滿意,卻有信心大結局時有三十點。

「馬仔(馬浚偉暱稱)今次返嚟拍劇,未開波已經四圍同人講珍姐(曾勵珍)搵佢救亡(收視),當個個都傻嘅,係人都知佢喺大陸撈唔掂先返嚟啦,最慘都係落場同佢做嘢嗰班手足,今次套劇好多導演都係新仔,所以成日俾佢捉住鬧拍得慢阻收工,有次有個唔怕死嘅導演還拖同佢嘈,點知馬仔話:『我只要講一句,你份工都冇!』咁嘅說話都講得出,就因為恃住有珍姐,如果套劇收得仲得了?而家連二十八點都冇,大家不知幾心涼!」一名有份拍《守業者》的幕後人員說。

死性不改,仗勢橫行的馬浚偉,無朋友。

無事忙的馬浚偉近日積極操 fit自己,並上載微博。

上月馬浚偉獲內地「中港桃園影視傳媒」揼水三千萬在北京開設「中港桃園馬浚偉工作室」。

合作過無數劇集的麥長青和馬浚偉,○六年曾合拍《鐵血保鏢》。

馬浚偉表示有意搵陳法拉主演自己公司旗下投資的電影,去年兩人孖咇欣賞舞台劇《四代同堂》,巧遇影後葉德嫻。



鍾意就快D Share啦!