掃呢頁CODE去手機

2014年3月6日 星期四

[壹週刊 1252] 做好事 密謀拉老公落水 梁詠琪扮樹 8粒鐘 梁詠琪,M1,




探熱針

做好事 密謀拉老公落水 梁詠琪扮樹 8粒鐘

穀德昭與姪女穀祖琳成立的「思覺基金」( EPISO),去年邀得十二個名人家庭拍攝月曆,為宣揚正確思覺失調訊息出力後,今年再接再厲,吹雞搵了一班娛圈瑜伽高手,包括梁詠琪、楊采妮、林德信等影 3D慈善相展,其中梁詠琪做足八粒鐘樹式動作,還打算拉埋老公落水,孖咇。

高妹平衡難

「思覺基金」搞慈善相展,穀德昭緋聞女友林子萱亦有份出力,負責聯絡工作。做善事唔嫌多的梁詠琪( GiGi)跟楊采妮( Charlie),即時答應。

事實上,玩瑜伽年資不算長的 GiGi,過去亦不時有跟已經由歌手轉行做了瑜伽導師的林子萱交換心得。

「我哋都覺得做瑜伽可以令身心平衡,仲可以修身,令皮膚、精神好啲。今次思覺基金係同香港大學醫學院一齊合作,佢哋有研究指經常練瑜伽可以減輕抑鬱症,而思覺失調病人好多時都會有抑鬱症,所以做瑜伽係好有幫助。」林子萱說。

影相當日,答應出力的藝人在不同時段埋位,拍攝撞正之前的氣溫跌到得十度,大家著住單薄的運動衫,擺足八粒鐘甫士,更要頂住凍被風扇長吹營造效果,個個凍到震。

GiGi帶埋私家墊影相,認真細心。

林德信由細開始玩瑜伽,十級難度動作話做就做。

楊采妮示範靜坐瑜伽,因為要營造氣氛,拍攝時,塊面要不停潑水。

身為基金發起人的穀祖琳,也有到現場探班,跟林子萱同楊采妮交流心得。

悲哀為力量

去年思覺基金舉辦馬拉松,穀德昭(左一)都有份參加。

七年前,穀祖琳弟弟祖堯,因為思覺失調病發,在祖母自殺的同一地點跳下輕生,花了兩年時間走出陰霾的小穀,化悲哀為力量,跟阿叔穀德昭、姑姐穀薇麗成立「思覺基金」,希望藉此宣揚正確訊息,推動社會關注。今年三月有大型 3D相展外,更會舉辦大型千人瑜伽活動。

「咪以為 GiGi負責嘅樹式甫士好似好容易,其實佢咁高,要做呢個平衡動作屬於高難度,加上要影幾十張相先可以做到一張 3D相,所以要企成八粒鐘先搞掂,不過 GiGi覺得好有意義,仲話如果出年再有呢啲活動,一定會叫埋老公一齊玩。」

咪睇唐詩詠身材瘦削,玩瑜伽後的她身形原來好弗。

相展中,會有林子萱同小朋友一齊玩瑜伽嘅相片。

鄭融擺嘅甫士都好有難度。

本來唔舒服的穀祖琳,影完相後即刻病到發燒。

方力申擺嘅淩空甫士好用力。

Hotcha擺咗唔少高難度甫士, Regen影相前做 warm up,做到鬼殺咁嘈。

Lam仔最勁

每個藝人分開拍照,最後湊成這張大合照。

至於 GiGi的好姊妹楊采妮,則示範靜坐瑜伽。

「瑜伽唔一定做到高難度動作先叫勁,靜坐亦可以好高深,要好平靜, Charlie有一道氣場,成個人好 graceful。」身為瑜伽導師的林子萱解釋說。

一靜一動,有芭蕾舞底的鄭融,負責擺出連串高難度動作。「我覺得佢嗰日好性感,身體語言好強;林德信更加唔使多講,佢自細已經有玩,本身又係教練,佢嘅動作係十級難度。」

男友穀德昭又如何?林子萱笑說:「如果佢做就好震撼,嗰段時間佢開緊戲,下次啦,我估佢一定做。」



鍾意就快D Share啦!