掃呢頁CODE去手機

2014年3月6日 星期四

胡杏兒攬實示威嗰個 七成係李思捷 李思捷,胡杏兒,




胡杏兒攬實示威嗰個 七成係李思捷

2014-03-04 19:47:00



左圖係李思捷同杏兒合成圖,右圖係杏兒微博圖。髮腳一樣,耳仔因為拍攝角度所限,做唔到杏兒張相嘅效果。

今日杏兒喺微博,用甜到入心個冧樣、輕靠一個男子胸前,大家只係見到男方嘅背脊,話:「我找到了!」喂喂喂,靚仔,拎個身過嚟得嗎?

其實唔使杏兒自己開估,好多網民已經鎖定目標——就係佢,曾合作拍攝劇集嘅李思捷。日前已有網民喺明洞影到杏兒同好友胡定欣、胡蓉蔚、黃智雯等一齊行街街,李思捷都喺度。唔通思捷同杏兒真係因為拍劇而撻著咗?

好友胡定欣今日就話:「我當然唔講唔講,(係李思捷嗎?)唔講。係咪劇情所需?唔講。」唉,一聽到係李思捷,大家個心都不期然諗——係咪玩嘢……睇下李思捷隻耳仔,同杏兒挨住嗰個男人,7成似。定欣仲話:「我先唔拆穿佢喇。」拿拿拿,係咪有蠱惑先?



呢個係李思捷嘅背影



呢張更清楚



思捷同杏兒,之前曾合作拍劇,更成為好友。唔通因為咁而擦出愛火?(資料圖片)



有網民日前喺明洞見到思捷同杏兒、胡定欣及黃智雯等人街街。



互聯網圖片



互聯網圖片



鍾意就快D Share啦!