掃呢頁CODE去手機

2014年5月7日 星期三

79歲楚原被指患上腦退化症 南紅放棄興趣 專心照顧老公 楚原,




79歲楚原被指患上腦退化症 南紅放棄興趣 專心照顧老公

2014-05-07 13:41:00



楚原近年都少咗出現公開場合。(資料圖片)

今年79歲,活躍於五十年代電影圈嘅楚原,近年少咗喺公開場合露面。今日有雜誌報道指,楚原叔已經患上腦退化症。

去年楚原叔太太南紅,就曾表示楚原叔嘅身體狀況:「佢老仲做得啲乜?個腦都唔得啦。」報道就話,其實當時楚原叔已經被證實患上腦退化症,不過就係初期,要定時食藥同做多啲刺激腦部嘅運動,希望可以控制病情。

報道中引述知情人士透露,大約喺兩年前,其家人發現楚原叔反應開始慢,於是同佢去做body check,證實佢係腦退化,情況唔算嚴重,可以食藥控制。而楚原叔初時接受唔到自己有呢個病,好彩佢同媚姨(南紅原名蘇淑媚)都係樂觀,慢慢就好啲。據報道所講,0依家楚原在家練書法,有時有去學太極。

南紅0依家全心全意照顧楚原,謝絕所有應酬及放棄好多興趣班,認真廿四孝老婆﹗



楚原叔曾演出多齣電視及電影,曾與楊千嬅合作過。(資料圖片)



(資料圖片)



(資料圖片)



南紅去年喺一個公開場合,都有講過楚原叔嘅身體狀況。(資料圖片)



南紅同楚原叔一向都係圈中模範夫妻。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!