掃呢頁CODE去手機

2014年5月7日 星期三

[FACE 363] 靠自己 被夫拋棄 14年  41歲葉蘊儀:唔嬲佢 葉蘊儀,MF,




記者向葉蘊儀提起有關前夫嘅問題,葉蘊儀從容回答。話曬離婚已經 14年,放低都應該嘅。

真面目

靠自己 被夫拋棄 14年  41歲葉蘊儀:唔嬲佢

每晚睇住班「美魔女」在螢光幕前扮到靚靚談情說愛,其實個個飽歷滄桑大家又知幾多?

劇中飾演肥菜的葉蘊儀,咪睇佢家陣發曬福,其實 80、 90年代佢憑電影《阿修羅》紅到當選日韓兩國受歡迎外國女星 No.1。到 22歲葉蘊儀放低一切同玩具商人陳柏浩結婚,直到懷住第二胎時前夫出軌,結果細女出世後一年離婚。 14年眨眼過,大仔都 18歲,週日( 4日)葉蘊儀笑住對本刊說:「唔嬲唔嬲……我𠵱家生活得好好。」堅強靠自己,才是女人典範。



其他影片: >>肥葉講前夫










喺尖沙咀 K11開設藝術學校 Art Around,教整黏土。雖然學校唔大,但作品件件都係葉蘊儀心血。

曾經紅到去日本, 13歲被星探發掘拍維他奶廣告,邊讀書邊拍戲的葉蘊儀,當年細細粒又充滿少女味,好快成為影圈搶手貨。 89年中學畢業後更被公司安排到日本發展出碟, 90年在日本、韓國同獲「最受歡迎外國女明星第一名」,台灣亦多 fans,成名要趁早。

天然美女

13歲就出道,是 90年代嘅可愛教主,擁有「㗎妹」氣質,所以葉蘊儀亦喺日本出過純美寫真集。當年仲未有「美圖秀秀」,亦冇 Photoshop,一切皆天然。

紅到日本

89年葉蘊儀接拍日本、香港合資嘅電影《孔雀王子》,當年拍住上代武打巨星元彪,威到去日本開記招。網上圖片

葉蘊儀喺 91年同 95年分別推出 2張韓文專輯,𠵱家香港嘅歌手都唔夠佢威水。網上圖片

22歲結婚 27歲離婚

95年閃電與玩具富商陳柏浩結婚,可惜婚姻只維持咗 5年。葉蘊儀懷住細女時,陳柏浩就傳出有小三, 00年離婚。之後陳柏浩更向法院聲稱破產拒付贍養費。《忽然 1周》圖片

於新劇中,葉蘊儀受老公古明華欺淩背叛,跟現實中她的經歷相似。 95年, 22歲葉蘊儀與玩具富商、前夫陳柏浩閃電結婚退出娛圈,其間為前夫誕下一子;可惜到 99年葉蘊儀懷住細女時,前夫被爆有外遇,最終二人待細女出生後,於 00年中宣告離婚,撫養權歸女方。

被丈夫背叛,又帶住一對仔女,單親媽媽葉蘊儀並冇放棄自己,雖然多年來只租住天後金龍大廈 589呎(實用面積)單位,但積極生活。葉蘊儀不斷進修,近年更取得澳洲 RMIT(墨爾本皇家理工大學)純藝術學士和碩士學位, 11年在尖沙咀開設黏土藝術學校。週日( 4日)葉蘊儀出席完新劇活動後便返學校工作。

「我鍾意年紀比較大」

葉蘊儀為陳柏浩生咗一仔一女,據知仔女們仍然讀緊書,而葉蘊儀亦甚少向外人透露仔女近況。《忽然 1周》圖片

本刊問她仲嬲唔嬲前夫,她說:「唔嬲唔嬲。冇(嬲)呀,完全冇!(𠵱家有冇拍拖?)冇拍。冇諗呢啲問題喎,𠵱家專心做 art嘅嘢!(聽講你進修時好多人追,介唔介意姊弟戀?)介意!我鍾意年紀比較大,(年紀太輕)怕難溝通。」

仔大女大有事業,冇男人喺身邊,一樣活得精彩嘅。



鍾意就快D Share啦!