掃呢頁CODE去手機

2014年5月7日 星期三

[FACE 363] 邦邦又撇唐詩詠 唐詩詠,MF,




喺天後行完古著鋪「美華氏」,二人原本有傾有講肩貼肩行出鋪。

FBI

邦邦又撇唐詩詠

不經不覺已經 32歲嘅唐詩詠,出道前同余文樂、吳浩康傳過緋聞,但自 04年開始就得崔建邦一個,二人分完又合,虐打「中巴」鄺敏慧而令一班高登仔唔想唐詩詠翻撻邦邦。可惜旁觀者清,當局者真係好迷,日前又俾 FBI撞見佢兩個拍拖。

上週一( 30日) FBI喺天後撞到邦邦同唐詩詠,當日邦邦就好似一個普通市民,但唐詩詠就因為戴住副超而添咗星味。後來醒目仔邦邦望到 FBI影緊相,即刻行快兩步同女友保持距離,自己行先喎!其實難得有個咁長情不捨不棄嘅女友,邦邦要還神仲要行快兩步撇甩人?你估自己係韓星咩?

邦邦行先

後來發現 FBI影相,邦邦唔使諗行快兩步,唐詩詠反而呆咗。查實拍拖啫,唔使咁避忌嚇話?

00年參與劇集《青春@Y2K》入行, 03年簽約無線,原來話咁快就入咗無綫 10年,唐詩詠𠵱家算係 1線尾 2線頭姐仔,算係咁



鍾意就快D Share啦!