掃呢頁CODE去手機

2014年5月14日 星期三

[FACE 364] 氹小美 黐伍姑娘 苟芸慧重整攻城計 伍姑娘,苟芸慧,伍詠薇,MF,




10/5勝利撥髮

做完推拿落樓,苟芸慧一臉風騷同記者揮手,仲勝利撥髮添!

封面

氹小美 黐伍姑娘 苟芸慧重整攻城計

苟芸慧( Christine)同郭富城傳緋聞傳足 1年,前排有指苟姑娘暴肥被城城嫌棄,轉嗒周秀娜 19歲師妹 Kabby同「魔鬼胸」蔚雨芯,拒食肥膩嘢。

30歲唔後生,肥苟早前終於的起心肝,中醫行山瑜伽推拿樣樣試,務求以最短時間回復魔鬼身形,令天王回心轉意。瘋狂加操,苟姑娘趁住未有劇開,更乘機向城城身邊人埋手,包括對方的經理人小美同「邊爐腳」伍詠薇,實行等天王身邊人助自己一把。

城嫂唔易做,苟姑娘呢套全新攻城計真係許勝不許敗!



其他影片: >>先攻小美










48歲城城早前主動向 19歲𡃁模 Kabby(左)抄牌,仲去捧場睇女方做舞台劇。可惜呢啲嫩口𡃁模上唔到大枱,見光當然即死。網上圖片

一度受甲狀腺問題困擾的苟芸慧,傳聞高峰期體重達 170磅,冇劇開冇騷出,女神慘變大山婆,更被無線勒令停工,閉關唔准見人。

孖小美推拿

事業幾乎玩完,愛情亦唔見得順利。本來同郭富城拍廣告撻著,有望接熊黛林棒做新城嫂,可惜自己身體唔生性,虎背熊腰加搣極唔甩的肥肉嚇窒城城,攻城失敗。 48歲城城更轉口味向小妹妹埋手,以 Instagram力溝只得 19歲的娜姐師妹 Kabby(許雅婷),又向「魔鬼胸」蔚雨芯抄牌囉電話,雜食好過冇得食。

輸俾𡃁妹,成功減磅的苟姑娘近月終於可以洗脫「肥苟」汙名,重新攻城。上週六( 10日),本刊發現苟姑娘孖住城城最尊敬、合作 21年的經理人小美齊齊現身佐敦, 2人先上樓搵周潤發經常幫襯的推拿師傅梁新,不過由於該時段預約已滿, 2人惟有先去附近茶餐廳食飯,邊食邊等。

關注中

忽然熱愛玩微博、 Instagram等社交網站的城城,繼續有「關注」苟姑娘。

食完飯,苟姑娘跟實小美步出茶餐廳,全程冇多嘴受訪,好乖巧。

推拿前入茶餐廳食飯,小美不停同苟姑娘傾偈,似有好多共同話題。

唔敢大食

行去搵食途中,苟姑娘同小美雞啄唔斷,小美講到手舞足蹈,同平時 cool爆形象差得遠,而苟姑娘亦俾足反應,全程陪笑。

2人坐近門口,減肥中的苟姑娘唔敢喪食,尤其在小美面前,只叫了一碗雲吞麵。苟姑娘唔使 10分鐘已鯨吞成碗麵,期間小美發現記者,隨即起身埋單折返上樓推拿。

據知小美跟苟姑娘感情唔錯,不只一次約埋去街,「小美幾鍾意 Christine(苟芸慧),覺得佢純品又斯文,冇乜機心,最緊要係唔會借阿城宣傳,同阿 Lynn(熊黛林)好唔同。佢知 Christine要減肥,仲主動介紹個推拿師傅俾佢。」知情人士透露。

苟姑娘近排同「紅娘」伍詠薇玩得好埋,成日約埋行山。網上圖片

苟姑娘曾自爆 12年喺伍詠薇的生日 party上,認識郭富城,早過拍 PCCW廣告。不過當時伍姑娘已經醒水,冇 po 2人相上微博。網上圖片

城城同熊黛林戀情經常「離奇」斷正,激到小美忍唔住喺微博暗寸 Lynn係垃圾!《蘋果日報》圖片

「𠵱家好番好多」

除了識得向城城最信任的小美落藥,苟姑娘亦深明有共同朋友的重要性。最近苟姑娘主動約城城的「邊爐腳」伍詠薇做運動。 2人一齊搵黃佩霞做高溫瑜伽外,又去行山遠足,可以同對方混熟之餘又減到肥,一舉兩得!

對於狂黐小美再攻城,苟姑娘回應時唔敢多口,驚講錯嘢辣㷫城城。

F:《 FACE》  A:苟芸慧

F:今次係咪城城叫小美陪你去推拿?

A:拜拜!

F:之前浪琴個活動係咪城城欽點你去?

A:唔係呀…… Thank you!

F:以前熊黛林都冇你咁好待遇喎?

A:嚇?唔講呢啲喇。

F:𠵱家個病(甲狀腺問題)點呀?

A:好番好多喇。

識得講少句,苟姑娘明顯比熊黛林識趣啦。

11/5母親節陪阿媽

最近苟姑娘媽咪自加拿大來港探女,母親節正日,苟姑娘陪媽咪(右)及其他親友去西貢食海鮮。

當日酒樓人頭湧湧,但未有食客認出頭戴 cap帽的苟姑娘。

14年 3月再攻城

城城對減肥後的苟姑娘相當受落,主動向合作多年的浪琴錶推薦對方陪佢出席 3月的宣傳活動。

12年首攻城

苟姑娘同城城,有傳前年拍 PCCW廣告時撻著。當時城城仍未跟熊黛林甩拖,苟姑娘被封「小三」。圖片

減肥有起色,苟姑娘亦開始多咗騷接,母親節前夕以 Deep V出席活動整蛋糕。

東山再起

上年入秋後因為體重不斷上升,苟芸慧即被大台打入雪櫃,冇劇拍。好彩經過各種方法治療,因甲狀腺問題最肥的苟姑娘已成功減磅,慢慢回復最佳狀態。今年年中正式在大台復工。

夜會樂易玲

被勒令停工休養,苟芸慧依然好識做,上週六( 10日)見小美同一晚,就約了樂易玲食飯,「解凍」後即刻擦番掂大台高層。

《蘋果日報》圖片

暑假開劇

去年 9月拍完《飛虎 II》後未有新劇開。據知苟姑娘完成世界杯後便會復工拍劇,最快暑假開工。

世盃孭飛

冇劇拍,好在仲有其他工作頂檔。 TVB將會派苟芸慧、高鈞賢等人飛往巴西 50日,全程直擊世界盃。

修身乜都試

自爆甲狀腺問題最肥的苟芸慧,早前試過打泰拳、潛水同針灸減肥,但成效唔大,現時又改變策略,轉玩瑜伽同行山,更獲小美推薦醫師,推拿按穴位減肥。

兩人上週幫襯的醫師梁新,診所位於佐敦利金閣,只醫熟客唔收新症,連發哥同梁家輝都係長期客仔。梁醫師精通氣功、踩背同穴位推拿,佢肯出手打救苟姑娘,相信「肥苟」呢個朵應該好快搣甩!

苟姑娘同發哥幫襯同一個推拿醫師,連梁家輝(小圖)都係熟客。網上圖片

除咗行山,苟姑娘同伍詠薇仲約埋一齊搵黃佩霞(右)做高溫瑜伽。網上圖片



鍾意就快D Share啦!