掃呢頁CODE去手機

2014年5月14日 星期三

[FACE 364] 男友剝晒 o靚版張慧儀(賴慰玲):我露點都得 賴慰玲,張慧儀,BKD_S,MF,




遠睇,賴慰玲同張慧儀的確有幾分似樣,上星期出席新劇活動就成為焦點。

FBI

男友剝曬 𡃁版張慧儀:我露點都得

大台套中女劇集齊 7個過氣女神,真係勾起唔少集體回憶,仲帶挈一班年輕版人氣急升。講樣靚,當然係𡃁版李若彤嘅陳嘉寶同𡃁版李麗珍嘅王敏奕贏曬,但講演技, FBI覺得飾演少女版張慧儀嘅賴慰玲最放,嗰場「喊住唔肯去菲律賓」嘅戲網民激讚!

劇裏面,賴慰玲飾演嘅珍妮,經常自稱溝仔最掂,班姊妹都要搵佢教路。 FBI八到,今年 27歲,喺演藝學院畢業嘅賴慰玲其實一早搵到真愛,男朋友係舞台劇演員叫梁子峰,佢男友作風仲好大膽,曾為主演嘅舞台劇《怪物》,以全裸姿態影海報。

事事求真嘅 FBI即刻打畀賴慰玲求證,佢直認:「我哋係演舞台劇認識,已拍拖兩年幾,但未有計劃結婚。」提到男友曾影裸照,賴慰玲亦表現 open,「唔介意,大家都做呢行,我哋傾過大家都唔介意對方有性感演出。如果劇情需要,我露點都可以。」講到出聲,志偉開電影版,可以考慮搵珍妮露點演出喎!

畢業於演藝學院,並經學校老師羅冠蘭擁薦參加中女劇試鏡,賴慰玲嘅表現的確比劇中其他幾位少女版出色。

男友梁子峰曾為有份演出嘅舞台劇《末日怪物》全裸拍海報。

拍拖 2年幾, 2人有共同興趣,實多話題唔怕悶網上圖片

熱愛演戲嘅賴慰玲亦經常參與社區巡演,上年就參加咗《車公傳奇之路不轉人轉》演出。網上圖片

賴慰玲上年曾參加舞台劇《南海十三郎》演出。早前舉行的「第 6屆香港小劇場獎」,賴便憑舞台劇《一切原來井井有條》被提名「最優秀女演員」,可惜最後落敗。網上圖片



鍾意就快D Share啦!