掃呢頁CODE去手機

2014年6月18日 星期三

[FACE 369] 蒙嘉慧冇肚 蒙嘉慧,MF,




YoYo婚後明顯發福不少,睇呢張相就知,不過佢只局限於向橫發展,肚仲係平嘅!

FBI

蒙嘉慧冇肚

上年終於同伊健喺日本結婚嘅蒙嘉慧( YoYo),婚後幾度被傳有咗,不過都係得個講字,因為上週二( 10日) FBI喺跑馬地撞到佢,已經解開一切謎底。

結婚 1年,有小朋友梗值得恭喜,不過伊健同 YoYo就真係未有。上週二( 10日) YoYo去咗跑馬地一間寵物店同店員吹水,皆因 YoYo屋企都有養貓,傾嚇貓經好正常,之後佢就同女性朋友一齊離開, FBI發現 YoYo行得相當輕鬆,只係腰側邊有少少「車軚」,話曬 YoYo都就快 41歲,佢似發福多過有咗囉!

心情大好嘅 YoYo步履輕盈,完全唔似大肚婆。

上星期伊健出席活動,被問到老婆係咪大肚,佢竟然話自己點會知,係要人估估嚇。



鍾意就快D Share啦!