網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年7月3日 星期四

[壹週刊 1269] 尖東話事人一變三 M1,




上年九月,細 B手拿私人物件,由赤柱放監出來,三十三歲

就當上尖東話事人之一,年少氣盛的他,江湖從此多事。

爆壹爆

尖東話事人一變三

自 09年尖東霸王泰龍被仇家伏殺後,新義安一直搵唔到合適人選替代泰龍,尖東新記變咗一盤散沙,有時甚至為咗利益同爭女,變成自己人打自己人。一班老新叔父見形勢唔對路,決定選番個話事人出嚟。

好多古惑仔認為,呢個位一定係細 B坐,但班叔父驚細 B未夠班,難以服眾及鎮得住場,所以一改傳統,選咗三個人做尖東話事人,分別係細 B、肥傑和家樂。細 B因洗黑錢逾千萬元,前年被判囚 32個月,上年 9月才放監出來,現主力做藥房生意,而肥傑同家樂一向做開酒吧同毒品,大家可謂河水不犯井水,內訌局面稍為紓緩。由於叔父牙帶強事先講明,叫三人唔好咁高調,所以佢哋當選後都無大事鋪張慶祝,免引起警方注意。

替大佬報仇 out曬

現時古惑仔已少講義氣,更加不會替大佬報仇,難怪紋身忠在曼谷大搖大擺出入。

講開泰龍被伏殺,事後警方拘控了多名疑犯,控方在庭上指,事件源於 06年泰龍爆樽「畫花」和勝和大佬「紋身忠」塊面,紋身忠密謀報仇,雖然紋身忠事先已吩咐「唔好斬要害」,但可能刀手出手過重,卒之搞出人命,而紋身忠兩名在附近睇水的手下,更以特赦證人身份出庭頂證同謀,在案中擔任司機及刀手的三人,最後被裁定謀殺罪成判囚終身。而幕後主腦紋身忠因一早著草至泰國及緬甸邊界躲藏,所以香港警方一直捉佢唔到,江湖盛傳紋身忠近日大搖大擺在曼谷出現,因佢每月定時去搵當地一位勝和老叔父支取生活費,但奇怪係泰龍一班親信手下對此傳聞無甚反應,扮作不知,有老叔父慨嘆依家古惑仔唔講義氣,泰龍在生時個個都擁埋去攞著數,人一死個個就四散去搵其他老細,「唔一定要私下去報仇,起碼去收嚇風,確定咗個消息,屆時通知警方拉人都好,當做好市民,又為大佬做番啲嘢。」

紅色大狀粗口爛舌

上期講開律師會會長林新強,法界友人繼續爆料話好多親中法律界人士,好鬼騎呢,例如一位紅色大狀,鍾愛娛圈女子,甚至因此同家人反面,呢位大狀其實早已臭名遠播,佢試過一年內換了多個秘書,因秘書頂唔順佢啲臭脾氣,另外,此人粗口爛舌到可以鬧走客人,事緣有次一位社團大哥搵佢打官司,大家商討官司時,佢把口照出娘親、老母等字眼,卒之社團大哥要拍枱走人,話頂唔順被佢問候娘親,紅色大狀以前想過出來選公會會長,好彩有重量級法界人士四圍打電話叫友好唔好支持紅色大狀,佢先無去馬,否則大律師公會將變成現時律師會咁,有個把口好「叻」嘅會長。

爆哥乜料

金融界撈家,穿梭黑白政商界,朋友遍布旺角至中環,每星期都八到唔同料,同《壹》仔讀者過嚇癮!



鍾意就快D Share啦!