掃呢頁CODE去手機

2014年9月17日 星期三

難忍李善恒偷嗒巨乳女 朱希敏忍痛分手 朱希敏,BKD_S,




難忍李善恒偷嗒巨乳女 朱希敏忍痛分手



其他影片:>>






難忍男友偷食巨乳女 港姐朱希敏忍痛分手

本報前日獨家報道11年港姐亞軍朱希敏,上月與男友、07年落選港男李善恒甜蜜拍拖原來只是假象,李善恒其實早已背她偷嗒巨乳長髮女,日前更與小三手拖手,甜蜜遊走銅鑼灣兼撐枱腳食快餐,完全當朱希敏冇到。

男友「偷食」斷正,本來對男友信心十足的朱希敏,不得不面對殘酷現實,經過一日一夜整理思緒,昨日八號風球高高掛的凌晨2時,她在微博宣佈分手消息。朱希敏在微博寫道:「收到好多朋友的問候,很感激難過時有一班好友支持,我現在一切都好,心情已平復,過程是美好的,結局是失望的,但人生豈會盡如人意?唯一遺憾的是離開沒有講再見,而那個她又是誰人呢?動搖了我們三年的感情,最後送上一句『祝福你們。』」



■朱希敏身形高䠷,大前年獲港姐亞軍後,主力做模特兒工作。資料圖片



■李善恒偷嗒巨乳女(圖)後失蹤,完全無意致電女友朱希敏解釋。

資料圖片



■朱希敏表示不會跟李善恒復合,因最憎人沒有誠信。資料圖片

「佢冇挽救嘅意思」

昨日本報致電朱希敏了解其心情,她說:「其實都喺微博度寫咗,新聞出咗後佢(李善恒)無搵過我,所以大家完全冇深入傾過,不過相信佢都冇挽救嘅意思。」那麼如果李善恒要求復合,又可會原諒對方?朱希敏堅決表示不會,她說:「我一向最着重互相信任,既然無咗呢樣嘢咁就冇必要一齊喇!其實到𠵱家我都唔知發生乜事,亦都唔知嗰個人係邊個,但過咗去都唔再提喇!」

三年感情就此結束,朱希敏承認感到可惜,不少朋友都致電慰問她,但她指自己在適當時候會變得堅強,她又表示:「其實回想之前都有察覺(李善恒)有啲怪,會成日行開㩒電話,但係估唔到畀你哋快過我發現。」而背女友偷食的李善恒,其手提電話昨日則一直未能接通,亦沒有回覆短訊。

採訪:小米



■朱希敏昨日凌晨在微博宣佈與男友分手。

【動Live】iPhone 6搶先玩,朝9晚5全港巡迴試機

http://bit.ly/liveiphone6



鍾意就快D Share啦!