掃呢頁CODE去手機

2014年9月17日 星期三

傾續約遭不禮貌對待 楊洛婷撇無綫 楊洛婷,




傾續約遭不禮貌對待 楊洛婷撇無綫



其他影片:>>






傾續約遭不禮貌對待 楊洛婷撇TVB

近期楊思琦、高鈞賢和石天欣相繼離巢,原來現年33歲的03年度港姐亞軍楊洛婷,上月約滿無綫後亦不獲續約。據悉,楊洛婷一直未接獲續約通知,於是約滿後主動致電藝員部主管級要員了解,豈料受到對方不禮貌對待說:「咪完咗囉!」有指楊洛婷有感不受尊重,一度向友人哭訴。



■楊洛婷上月約滿無綫後不續約,但她昨日聲稱是「和平分手」。資料圖片

曾公開表示忠心

事實上,今年6月楊洛婷與已離開無綫的李思欣主持新城節目時,還向記者表示不會效法李思欣離巢,揚言跟無綫有情意結,自己主持明珠台的《講生活.講享受》(Dolce Vita)已經8年,節目可算是她一手湊大,不介意做導師幫手培育新主持,可惜到頭來卻遭無綫一腳踢走。

記者昨致電楊洛婷了解,對於不獲無綫續約及受不禮貌對待而喊爆,楊洛婷笑說:「又冇講到咁誇張,其實個約完咗,唔係淨係話佢單方面唔簽我,都係雙方面嘅,咁多年我都係做緊《Dolce Vita》,都想有多啲新嘗試。又唔係唔受尊重,話個約完咗啦,我節目冇得做啦咁囉!」



■楊洛婷(左)奪得03年港姐亞軍,繼季軍戚黛黛(右)和冠軍曹敏莉(中)後離開無綫。

「係時候分手」

問到楊洛婷會否不開心,她說:「又冇唔開心,我喺TVB學到嘅嘢同攞番嚟嘅嘢,都係多過我預期。我自己本身出邊嘢都好忙,又做電台同MC,呢個節目都做得好耐,係時候分手。我一直都唔係簽經理人合約,係基本藝員合約。」提到高鈞賢不開心而離巢,楊洛婷謂:「佢講到好陰功咁,我又冇所謂,我從來冇做過主角,冇擔任過啲乜嘢角色,一直以嚟都係做旅遊特輯、飲食節目,同明珠台節目,對我嚟講冇乜大影響,始終我出邊做嘅活動好忙,咁所以個約完咗咪完咗囉。」

採訪:魯吉



■高鈞賢日前因不滿發展未如理想而離開無綫。



鍾意就快D Share啦!