掃呢頁CODE去手機

2014年9月17日 星期三

畢安夫妻檔新戲曝光 安琪蓮娜都係咁索




【新婚即愁爆】畢安夫妻檔新戲曝光 安琪蓮娜都係咁索

2014-09-16 11:48:00



荷李活星級夫婦畢彼特(Brad Pitt)同安琪蓮娜祖莉(Angelina Jolie)嘅新片《By The Sea》有首輯劇照睇喇!!

喺套戲扮夫妻嘅畢安,喺兩張劇照個樣都好愁,完全同佢哋日前出海玩嘅開心樣唔同。安琪蓮娜仲將頭髮染金咗少少,依然都係咁索。

呢部電影係由安琪蓮娜執導,故事大綱今日終於都揭曉。電影故事背景喺70年代中期嘅法國,安琪蓮娜飾演一名叫Vanessa的前舞蹈員,而畢佬就扮演佢老公Roland,係一名美國作家。兩公婆一齊遊法國,但二人嘅關係卻越來越疏離。但當佢哋去到一個寧靜嘅海邊小鎮,佢哋與當地充滿活力嘅居民嘅關係就越來越緊密。兩夫妻聽着居民細訴往事,令夫妻改變了對互相的看法。

有網民認為呢套片應該會好有深度,好有歐洲電影風格,值得期待。







鍾意就快D Share啦!