掃呢頁CODE去手機

2014年9月17日 星期三

[FACE 382] 「哥哥」騷呃錢欣宜上當 欣宜,MF,




欣宜當晚唱完換埋衫走人嗰陣,先知個騷原來以哥哥之名吸客,即刻一幅馬明天然呆樣。張海報真係陰死人。尤其係中間嗰張大戲相,十足十哥哥喺《霸王別姬》嘅劇照。

全知言

「哥哥」騷呃錢欣宜上當

騙徒手法真係層出不窮,上星期居然有人借哥哥(張國榮)之名去開騷搵錢。

數百觀眾鼓躁,大叫演唱會搞手「回水」及報警。

上週三( 10日)一個以懷念哥哥名義舉行嘅音樂騷「繼續寵愛哥哥當年情群星音樂會」喺灣仔舉行。全知言都以為係紀念哥哥嘅騷,點知去到就幾乎聽唔到班歌手唱哥哥舊歌乜滯,「歌手」好似陳昭昭、張苡澂等唱其他歌星嘅口水歌。全知言八到就連表演嘉賓之一嘅鄭欣宜都呻被搞手呃咗,雖然佢收足歌酬唱歌,但搞手由頭到尾都係叫佢唱自己歌,並冇提過個騷係要向哥哥致敬。騷後欣宜見觀眾激動,佢先知自己被呃。所以欣宜決定將歌酬全數捐去香港癌症基金人會。不義之財唔賺,欣宜抵讚。

陳飛龍間表演學院 11年開幕酒會,有狄龍大哥捧場,全知言上過去表演學院報稱的旺角好景大廈地址,發現只係一間貿易公司,更加冇人應門。

宣傳海報話嘅「神秘哥哥」就係呢位香港表演學校校長陳飛龍。全知言 check過呢位「神秘哥哥」,香港表演學院嘅唯一註冊股東叫陳廣生,住址登記喺中山,連日來全知言致電神秘哥哥均沒人接聽。



鍾意就快D Share啦!