網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月6日 星期一

張茆自爆奶量充足 餵哺母乳冇難度 張茆,BKD_S,




【生B前按摩乳房】張茆自爆奶量充足 餵哺母乳冇難度

2014-10-05 23:42:00



(微博圖片)

曾與倪震一啜成名嘅張茆,同佢外籍老公K先生去年三月結婚,上月底就升呢做媽咪,於9月29日誕下男嬰Omi,母子平安,老公仲抱實囝囝不放,一臉溫馨。

於上周四出院嘅張茆,喺今晨九點幾貼咗三張相,相中Omi帶笑熟睡,樣子可愛,張茆說:「今天凌晨4點的我們家,爸爸K累趴。」

至傍晚六點廿分,張茆再貼囝囝單眼照,認真Cute,張茆說:「Day7,今天去醫院復查,我和K先生第一次帶Omi出去非常緊張,以為會各種換尿布餵奶的,結果omi全程睡香香~好省心呀,今天開始每次擠奶可以有150ml咯~ 加油加油~ PS評論功能已開,歡迎各位新手媽媽&高手媽媽一起討論育兒經~」

至晚上近八點,張茆再update微博,並分享育兒經,主要係講餵哺母乳,張茆說:「評論好多看不完,坐月子ing電話經常被沒收,關於母乳我是先親喂20分鐘左右再擠出來,刺激乳汁分泌,還確保他吃的飽。我生之前按摩乳房,就已經有幾滴乳汁了,生完後在醫院立刻有些乳汁,量很小,第三天在醫院起床就漲奶睡衣都濕了。奶量充足我覺得是因為懷孕時候努力按摩有關係,並沒有專門催奶。」



覺覺豬....(微博圖片)



K先生現時有仔萬事足﹗(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



一家三口(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!