網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月6日 星期一

政總員工原來係臨記




政總員工原來係臨記



其他影片:>>






無綫新聞播佔中影響 政總員工原來係臨記

【雨傘革命】無綫新聞大前日播出一段佔中影響政總員工上班片段,有眼利網民發現有員工是臨時演員,這位曾在無綫當臨時演員的黃海權,屬無綫合約臨記公司天王影視製作旗下,惹來網友質疑有人請臨記演戲扮返工。雖然黃海權昨自稱是臨記也是政總臨時保安,但消息曝光後,天王影視老闆老三即聲稱黃海權已離職,認真巧合。

大前日示威者留守政府總部,並堵塞政總一條上班通道,無綫新聞拍下片段,當中有政總員工因為上班受影響而嚎啕大哭,片段似要突顯佔中對民生構成影響。然而,有眼利網民卻發現當日無綫播出新聞片段中,有疑似是臨時演員男子,其中一名被起底是曾拍無綫劇集及電影《Laughing Gor之潛罪犯》的臨記黃海權,屬天王影視製作旗下。由於天王影視是無綫合約臨記公司,關係千絲萬縷,令網民質疑有人跟政府聯手,請臨記到政總演戲扮返工做大龍鳳維穩,更指臨記價高達1,000元。



■無綫新聞大前日播出員工到政總上班受阻片段,被網民發現臨記黃海權現身,其身後兩男子亦疑是臨記。電視圖片



■黃海權曾在電影《Laughing Gor之潛罪犯》內,與吳鎮宇及林雪等人飾演囚犯。劇照



■黃海權曾與天王影視老闆老三及無綫藝員出席活動。互聯網圖片



■昨日網上流出疑是企政總的臨記日薪價目表。

互聯網圖片

拒出示證件

記者昨致電黃海權,對於被質疑收錢做戲,他說:「梗係唔係啦,我返工呀!個個都有好多份工返㗎啦,我嗰日係返保安,佳定保安,外判咗畀佳定吖嘛。你講嗰啲搞搞震嗰啲我唔做,我做番真係做嘢嗰啲,保安、拍嘢,你話去搞乜嘢收錢、反佔中我唔做,因為我自己有個宗旨,如果我俾人請去,我入唔入到去先?嗰度係要有證件先至俾入去,我由得你哋啲人點講,我行得正企得正。」

黃海權聲稱數年前在康文署的政府工退休後,便考獲保安牌照,當臨時保安和臨時演員,沒有固定職業,他指政總臨時保安日薪700元,較一般日薪500多的臨時保安及日薪300多元的臨時演員高得多。被拍下片段當日,正是他第3日到政總上班,但他聲稱現已不去政總返臨時保安,黃海權說:「點解冇返?我見到你哋咁樣去搞,容乜易畀你哋係咁煩我?我聽到長毛(梁國雄)又話check我,俾人影晒相,有錢都唔返啦。」

曾是無綫臨記帶隊的黃海權,聲稱無綫工作太辛苦,所以有近一年沒為無綫拍劇,近年只偶爾拍電影及做保安。問對佔中事件睇法時,他說:「政治我唔識,我只係覺得我要搵食。」不過,當記者建議他出示保安證明文件,黃海權卻一口拒絕,又表示跟當日同行兩名疑是臨記男子並不認識,只知道他們同是臨時保安。

令臨記蒙羞

對於被質疑搵黃海權到政總扮返工,天王影視老闆老三昨竟聲稱黃已離職一年多,世事何其巧合!老三說:「黃海權已經唔係我公司員工,呢件事我哋冇正面參與任何嘢,佔中又好,反佔中又好,我哋都不便置評。」網上流傳天王影視招募臨記反佔中,老三否認說:「我冇落order做呢件事,工作範疇只係同TVB合作。」老三更否認與政府聯手做大龍鳳:「絕對唔會,我可以叫晒佢哋出嚟,由你哋去問佢。我哋真係冇參與,亦同TVB無關。」

採訪:魯吉



鍾意就快D Share啦!