網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月6日 星期一

鄭文雅反佔中: 因為佔中就是犯法..... 佔中,政治時事,




【雨傘革命】鄭文雅反佔中: 因為佔中就是犯法.....

2014-10-05 17:23:00



高志森於facebook表示鄭文雅曾於其fb留言。

致力維穩的導演高志森,連日來於facebook留言及轉發其他文章撐反佔中,今午他又於facebook發功,貼了張葉劉淑儀接受大台訪問相片,並留言:「葉劉講得好好,有層次有條理,亦完全中point,個主持人有立場,仲想搶住講,顕得態度好差。大家睇吓葉劉淑儀女士在《講清講楚》講清楚一啲事情,雖然節目主持人不停地試圖傳播一些「失實說法」。」

之後他再更新fb,並說:「鄭文雅小姐Olivia Cheng在我FB上留言:『請傳媒不要製造『英雄』,害死D學生!請不要侮辱『和平』兩個字,因為佔中就是犯法;何謂『和平佔中』?我想大學教授自己都搞唔明?我冇讀過大學,但泊架車在街上都犯法;難道學生泊車在街上就唔犯法?最民主的印度,沒有保障人民的法紀,看今日如何?你們想香港成為不必要的戰場嗎?我可珍惜回歸後不用看外國人面色的日子,自由得來不易,請不要媚外,破壞我們幾代人建立起來的香港!』」



(高志森facebook)



鍾意就快D Share啦!