掃呢頁CODE去手機

2014年10月22日 星期三

荷蘭升空訓練 G.E.M.狂呼:Oh My God! G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,




G.E.M.到了荷蘭接受升空訓練!

next 1/1 pre

G.E.M.連制服都有中國國旗,睇嚟佢都好愛國吓喎。

next 1/1 pre

G.E.M.訓練時狂呼Oh My God!

next 1/1 pre

G.E.M.升空訓練時都不忘騷Quali,用海豚音尖叫,唔驚震爆玻璃?

next 1/1 pre

G.E.M.睇嚟好緊張,隻手全程捉住安全帶唔放。

next 1/1 pre

G.E.M.身在阿姆斯特丹接受升空訓練。

next 1/1 pre

G.E.M.微博

next 1/1 pre

明年上太空、成為亞洲首個升空藝人的樂壇小巨肺鄧紫棋(G.E.M.),在巡唱期間要抽空接受連串訓練,為期九至十個月。剛完成巡唱廣州站的G.E.M.近日已抵達荷蘭阿姆斯特丹正式展開太空訓練,今日凌晨時份她急不期待把受訓期間的圖片及視頻上載至微博和粉絲分享!在視頻中,架着黑超的G.E.M.,在接受飛行訓練期間,顯得既興奮又心驚膽跳,四度高聲大呼:「Oh My God!」叫到嘩嘩聲鬼殺咁嘈之餘,又忍唔住哈哈大笑,同時又兼顧埋玩自拍,認真精神分裂!G.E.M.未知係咪「受驚」過度,自爆事後差啲嘔吐當場!

G.E.M留言說:「雜技飛行飛到一半還能自拍,我真佩服自己,哈哈哈!今天訓練飛了五十分鐘,0G、4G、六項雜技飛行、還親身操控其中三項雜技動作,超級好玩,但最後身體有點吃不消,落地後差點吐⋯」而一身飛行人員打扮的G.E.M.雖然「封胸」,但網民卻大讚型格兼夠睇頭,更指她玩制服誘惑外,又話制服上有中國國旗,指她十分愛國!

網民有話說:

泡沫一剎花火:「太空金魚紫棋。」

原諒你一生放蕩不羈太漢子:「聽說開着飛機,吃巧克力更配哦!」

ailyGEM:「制服誘惑。」

GEM萌騎士:「阿GEM理科生,這理論課難不倒你的,飛行走起!」



鍾意就快D Share啦!