掃呢頁CODE去手機

2014年10月22日 星期三

被傳曾墮胎 吳若希:冇呀唔答得 吳若希,




【短片】【新鮮娛頭】被傳曾墮胎 吳若希:冇呀唔答得

2014-10-22 07:15:00



其他影片:>>






【新鮮娛頭】被傳曾墮胎 吳若希:冇呀唔答得

吳若希自狠批佔中後,負面新聞不絕。昨日有報道指屬「世界女」的吳若希跟稱呼做「爸B」的現任老闆何哲圖關係良好,又與叫「爹哋」的前經理人戴榮添(Simon)關係密切,吳若希經「爹哋」介紹認識成龍,在今年年初成龍擺60大壽時,入行短短幾年的吳若希,已成為座上客。

傳聞吳若希已經是成龍的契女,所以後台夠硬,而且近年工作機會倍增,又忽然富貴,租住4萬元何文田千呎豪宅,自駕80萬Range Rover。

昨日記者致電吳若希求證,他否認是成龍契女:「唔係呀!唔答得你呀!」對於坊間傳聞她曾經墮胎,吳若希亦否認說:「冇呀!唔答得,唔好意思!」

前日吳若希更有疑似床照、跟前男友親熱相和泳衣照流出,負面新聞一湧而上,不過,似乎未有影響她的心情,前晚她還更新微博,並留言道:「多謝大家幫我搵番啲相,有啲連我自己都冇back up到,0依家完整了我的人生。為了慶祝找回我人生碎片,今晚和媽咪、弟弟仲有表弟一齊食蟹!」

吳若希老闆何哲圖昨日在香港仔出席活動,對於吳若希有泳照流出,追問當時她是否私影妹?何哲圖力撐表示:「唔係,佢話係細個幫一個攝影師朋友去影,只係貪玩影啲比堅尼相﹗」再再問會否擔心更激的咀仔相曝光?他又說:「我諗嗰個係佢舊男友,後生仔女拍拖好正常,藝人都要有自己空間。」



吳若希否認曾墮胎。



何哲圖力撐愛將。



鍾意就快D Share啦!