掃呢頁CODE去手機

2014年10月22日 星期三

滕麗名冒雨孭147磅梁烈唯上山 滕麗名,梁烈唯,




滕麗名冒雨孭147磅嘅梁烈唯上山。

next 1/1 pre

滕麗名可以話係女中豪傑呀!

next 1/1 pre

阿滕話孭唯唯嘅時候,唯唯都好驚。

next 1/1 pre

唯唯都大讚阿滕夠晒堅。

next 1/1 pre

阿滕孖蕭正楠及薛家燕拍攝《倩女失魂》。

next 1/1 pre

阿滕

next 1/1 pre

薛家燕(資料圖片)

next 1/1 pre

梁烈唯(資料圖片)

next 1/1 pre

滕麗名(阿滕)、梁烈唯(唯唯)、蕭正楠及薛家燕為無綫搞笑賀歲劇《倩女失魂》拍攝,劇情講述唯唯突然於荒山野嶺暈倒,要劇中老婆阿滕淋住雨背他上山,本來劇組工作人員都早已預備了假人上陣,不過出來效果實在不夠神似,結果115磅的阿滕惟有硬着頭皮背着147磅的唯唯上山,唯唯事後大讚阿滕厲害、夠晒堅,而阿滕則沒好氣笑言:「我都唔想堅,嗰陣就快天黑,我唔想拍唔晒,當還債」

唯唯於劇中是一名甚打得的人,拍前更專登去跟武指練了一套特別功夫,拍攝當日,那段梯級實在好跣,不過背着唯唯的阿滕都給他很大信心,唯唯說:「阿滕同我講,唔使驚,你要信我,要仆我會向前仆,唔會向後跌,所以我好放膽,成個人放鬆晒!我雙手放喺佢前面,佢雙手兜住我雙腳,我好佩服佢,拍完我即刻鍾意咗佢。」唯唯亦表示雖然此劇是搞笑,不過那場戲阿滕是一路喊一路背着他的,他指聽到對白,句句都好動容。至於阿滕則說:「其實唯唯都好驚,我只可以保證我會向前仆,如果向後仆,佢尾龍骨落硬,到時好大鑊,我孭佢嗰陣要『鎖扣』,拍咗咁多年戲,喺啲武指身上都學到唔少嘢!」



鍾意就快D Share啦!