掃呢頁CODE去手機

2014年10月22日 星期三

[FACE - 387 - 專訪] 44歲回流再起步 唐文龍:呢行就係鬥長命! 唐文龍,MF,




真人騷

44歲回流再起步 唐文龍:呢行就係鬥長命!

約好兩點的訪問,唐文龍兩點半才出現,一到場,不停道歉,原來是睇醫生誤陷佔中車陣。

說起佔中,他其實有不少獨特見解,不過只限私下討論,說不想在這種特殊時期用這種方法吸引目光。

就像個多月前因為冰桶挑戰騷出一身靚肌,傳媒趁機邀他脫衣賣弄,他也說要用這種方法上報,寧願不上。

直到電影版《十月初五的月光》下月開鏡,他才因為總算有工作落實才願意做訪問。

這就是唐文龍,明明眼前放着各種方法自我宣傳,硬是為骨氣耍手擰頭把機會推開,難怪,他從內地回流香港接近一年,竟然冇乜人知冇乜工開;也難怪,空有男神級外型和人人讚好的人品教養,一直一線尾二線頭唔上唔落。

不小心說漏嘴,我第一次從唐文龍口中聽他說自己入行 20年被人要求潛規則好幾次,有男有女有明示有暗示,再霉再窮亦緊守底線,說起來容易做起來其實很難。

「我唔介意我條路總係多石頭,我唔介意行得比人慢,因為黐住大地一步一步行係我嘅選擇,預咗唔會一飛衝天。我以前唔知遊戲規則,𠵱家知,就係食得鹹魚抵得渴,就係鬥長命!」手段不如人高、人脈不如人廣、臉皮不如人厚,鬥長命亦未嘗不是一種生存方式,所以 44歲的唐文龍把身型保持得十年如一日,堅守陣地一等 20年,這就是男藝人口中的「鬥長命」。

窮起上嚟,一碗麥皮捱一日

不說很多人不知道,唐文龍其實是唱新秀、做歌手出身,年資甚至還比 Eason千嬅早一屆( 94年)。不過遇着華星大地震,一早簽華星,卻遲 Eason、千嬅兩年才錄音出碟;唱歌不成拍電影,拍電影遇着翻版潮又再轉投電視圈,若果僅守住一線尾二線頭到今天,說不定就遇上大台小生逃亡潮能上位,他偏偏早在八年前就離開大台獨個北上。

最低潮是甚麼時期?

好幾個……電影業唔得,完全無工開,最窮得 300蚊喺銀行,真係冇辦法生存。然後入無綫,頭一年月薪四千,打後爆騷都係得個個月六、七千,我屋企住旺角,凌晨兩點收工,為咗慳錢等班旺角廠巴一等就等到五點,仲要好衰唔衰成日飛站。

爆騷都係得六、七千?

係,我唔怪人,份約係我心甘情願簽。無綫可貴在有個平台俾到我,冇無綫就無今日嘅唐文龍,我就冇辦法喺內地站得住陣腳。不過一開頭上去,一樣唔容易。

爆騷都係得六、七千?

係,我唔怪人,份約係我心甘情願簽。無綫可貴在有個平台俾到我,冇無綫就無今日嘅唐文龍,我就冇辦法喺內地站得住陣腳。不過一開頭上去,一樣唔容易。

八年前點解要放棄無綫北上發展?

我唔識交際應酬,唔識鋪排拉攏,行每一步都係我自己決定,走,當然係因為覺得自己發展不如意。初頭上京,要就近呢個圈嘅人搬近市區捱貴租,有時冇錢食飯,一個麵包一碗麥皮就係一餐,仲要全日只得嗰一餐。識我嘅人都知,我從來唔鍾意飲酒,一上到北京,個個傾嘢都要飲,惟有逼自己飲。唔識飲夾硬嚟飲到嘔,再嘔到嘔唔出……

你話由初入行到身在內地都被人要求過潛規則?

有男有女,多數都唔係名碼實價,報酬係一個機會……

明明霉到飯都冇得開,有冇動搖過?

冇動搖過,但係辛苦係真嘅。有時飲到太 high,返屋企瞓唔着覺,因為太靜,會聽到四面牆嘅「依依聲」,嗰種係孤寂,不斷問自己,到底做緊咩?可以做啲咩?願意做啲咩?又唔願意做啲咩……呢啲關口,我諗我唔係娛樂圈唯一一個。做呢行就係咁,今日係海鮮,聽日變咗鹹魚……最難就係堅持,真正嘅遊戲規則,就係要同人鬥長命。

24歲,已經月薪二萬八

事實上,歌手亦不是唐文龍第一份工作。唐家三代都做衫,爺爺是寧波裁縫,爸爸在大酒店開高級洋服店,奇勒基寶、 Michael Jackson都上門幫襯過,輪到唐文龍在美國讀時裝設計,成績拔尖一回港就是大公司搶手貨, 32歲入無綫時月薪四千,實情他 24歲入職不久已經月入二萬八。

有冇諗過,當年如果沒轉行……?

我諗過一萬次,結咗婚、有咗細路,應該喺紐約定居,相對嚟講,一定比𠵱家成功、𠵱家有錢。識我嘅人都知我份人謙,但係讀時裝設計時我真係巴閉,畢業全校頭三名、教授會俾錢買我啲功課,離開學校嘅推薦信基本上可以幫我入任何一間大公司,我返香港第三份工已經由萬二跳到人工二萬八,嗰陣時,我行 JOYCE㗎。

會唔會怪自己經常做錯決定?

就好似我父母當年移民美國,一開始都唔係風光、都唔係一落地就攞綠咭。我哋一家喺香港本來叫中產,生活無憂,我讀喇沙㗎……去到嗰邊,我睇住爸爸媽媽用錢疏通,為錢嗌交,捱到生晒白頭髮,食嘅用嘅都係剪 coupon買減價貨。冇人一生都活得冇悔,人生總有好多遺憾好多後悔,我只能夠講,做每個決定都有後果,我盡力承擔同反思,盡力行出更好將來。

成日聽人講唐文龍條件好,無理由唔紅,聽得多係唔係好刺耳?

再刺耳我都聽過,最多人攞我同千嬅同 Eason比,係呀,佢係遲過我參加新秀,但係人哋𠵱家係巨星,點能夠攞我同佢比?

你覺得自己爭咗啲咩?

唔可以賴晒不景氣,性格、際遇每樣都有影響,我無奈嘅,但係又真心覺得自己比上不足比下有餘。呢個世界邊個唔係比上不足比下有餘?發哥都係一樣,分別在於喺你之下有幾多人啫?

點解呢個時候要返香港?

我唔係放棄內地市場,托賴,喺內地有一定根基,我開始掛住香港。父母年紀大,我唔想佢哋次次返香港都見唔到我,我亦掛住香港啲朋友同香港電影。我知香港電影多我一個唐文龍唔多、少我一個唐文龍唔少,但係我嘅演藝事業由呢度開始,亦想再次參與其中。

單身多少年?

已經四年,我嘅生活太簡單,就係打詠春、打洪拳,最近學埋泰拳,或者睇下書,就係咁填滿自己時間。我唔 social又唔蒲,同我玩開嗰班朋友,(洪)天明、曹永廉、林文龍都有家室都冇得蒲囉,唔通我自己一個落蘭桂坊咩?

上一個女朋友拍拖幾多年?

七、八年。

人生半世,唯一對不起是她

羅嘉良、吳啟華、陳浩民,港產小生北漂十個有九個漂到內地嫩老婆,唐文龍北漂八年,傳過結婚生子、傳過搭上陳靜師妹羅子喬,這一天一次過澄清,從未娶妻、從未生子。

點解分開?

因為嗰個時期我啱啱北上發展,正處於事業低潮,生活經濟都處於嚴重困境,而佢亦都一樣,年紀唔細,工作亦唔順利,我睇唔到自己喺短期內會有轉機,所以做咗個好狠嘅決定,就係分開……

仲有冇聯絡?

有,佢未結婚、未生仔,但係已經唔到我去介懷。我唐文龍一生冇欠任何人,淨係對唔住呢個 ex girlfriend。我唔知有冇下一世,如果有,我希望下一世還俾佢。

難道唔想似班朋友一樣成家立室?

呢個問題你半年前問我,我會話想,我真係諗過,想有一個人,每日放工返屋企攬下我,每日瞓醒可以第一眼見到佢,唔化妝錫一啖……好似好簡單嘅事,其實要遇到好唔容易,我揀人時人揀我,不如老老土土講句,順其自然。

隱形男神

八年沒有進過將軍澳工業邨、幾乎沒有和香港傳媒來往,唐文龍一進蘋果大樓,就說要謝謝本集團待他不薄:「算係咁喇,我失蹤咁耐,之前見到貴集團旗下雜誌仲選我做男神,擺埋我同郭富城、安志杰一齊上榜。」

說真的,風流同名車唐文龍可能拍馬都難追得上城城,不過外型、論口碑,肯定有得比。話說身邊的中女們,提起唐文龍,十個有十個都話正。

中女 A:「金勝《十月初五的月光》呀!見到佢就暈晒大浪!」

中女 B:「當年佢成日嚟我公司健身,又靚仔又 nice又大隻囉!」

行家 C:「十年前同佢做訪問,有家教英文又好,唔明點解佢唔紅。」

點解唔紅?點解係都爭少少?

96年華星時代

00年《妙手仁心 II》

03年《執法群英 II》

03年《衞斯理》

04年《翡翠戀曲》

05年《開心賓館》

06《人生馬戲團》

13年《風暴》

14年冰桶騷肌



鍾意就快D Share啦!